Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.338 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

24 mrt 2024
Bestel op een donderdag 14 maart in de ochtend. Er word vermeld op de website vermeld dat het dan vrijdag avond geleverd zou worden…. Krijg ik vrijdag een mail: “door drukte is het ons helaas niet gelukt om uw bestelling te leveren, we leveren hem de eerst volgende werkdag” Hele maandag thuis gewerkt is er niemand komen opdagen… ben ik dinsdag weer de hele dag thuis, komen ze weer niet opdagen… staan ze woensdag wanneer ik niet thuis ben voor de deur. Krijg ik een mail dat het ze niet is gelukt om te bezorgen en dat ze het opnieuw gaan bezorgen…. Ze zijn sindsdien niet meer langs geweest. Krijg ik een mail op 20 maart: “we komen er aan, morgen word je bestelling bezorgd” Wederom hele dag thuis… komt er niemand opdagen…. Inmiddels 24 maart en nog steeds niks ontvangen. 10 dagen later! Alhoewel dit naar mijn idee voornamelijk ligt aan de bezorgdienst “trunkrs” en niet aan muscle meat, kan ik toch niks anders dan een 1 ster review achterlaten.

Verslechterende kwaliteit

Na laatste paar keer bestellen merk ik de kwaliteit vh rundvlees redelijk achreruit gaat. Bij leveren de laatste paar keer al een donkere gloed en bij ontdooien al beginnend grijs. Kwaliteit was vroeger veel beter.
Kippenreepjes zijn vochtiger aan het worden. Meer water in de kip dan een tijd terug. De samenwerking met Trunks kan beter. Geven geen berichtje meer als ze ongeveer 15 minuten van je adres zijn. Vervelend.
RD
Robby D.
Kortrijk

Kwaliteit muscle meat super, maar leverproblemen

De kwaliteit van muscle meat is super, de smaak ook, prijs kwaliteit super. De laatste tijd met de leverproblemen van trunkers is het echt een ramp. Dus hopelijk krijgen ze dit opgelost

Slechtste bezorging van NL

Wacht al meer dan 4 dagen op mijn pakket. Al 4 dagen krijg ik een bericht dat ze hem leveren, en al 4 dagen volgt er een mail we kunnen niet leveren morgen proberen we het opnieuw.

Eten was dooi en levering duurde 4 dagen langer.

Al me eten was niet meer bevroren. Daarnaast heb ik 4 dagen langer moeten op me bestelling dan er is verteld. Heb het express zo besteld omdat ik het van het weekend nodig had.

Niet aangebeld

1ste levering was ok. Levering van vorige week was niet ok. Men heeft niet aangebeld waardoor doos buiten stond zonder dat we dit wisten. NIET OK.
De producten waren deels ontdooid. Verder zelden meegemaakt dat dit is voorgekomen, al moet ik nu wel deze week al mijn Noorse Zalm opmaken.

Bestelling niet optijd geleverd

Bestelling niet geleverd op de afgesproken dag, waardoor de bestelling van musclemeat niet meer bevroren was!
Smaak is niet te harden
JV
Jan v.
Grave
Hoge prijs.
ondanks je meer water toevoegd toch maar chemishe smaak maar moet je gewoon worden denk ik
Vis prima, kip geen lekker kwaliteit. Evenals de broccoli. Te groot verschil
Ik ben mijn bestelling vergeten en heb deze niet op tijd verzonden. Ze stuurden het pas nadat ik had gebeld om de reden te achterhalen. Uw bedrijf verontschuldigde zich en bood aan de saus als cadeau te sturen. die nooit is verzonden
Snelle levering, goede prijs. Kip is echter te zacht. Structuur van vlees is vedwenen
Minderpittig de kip en meer smaak aan het eten zelf, maar ben wel tevreden hoor ..
De bezorging en het assortiment van de kant en klare maaltijden. De bezorging is vaak heel laat in de avond (nacht bijna). Assortiment kant en klare maaltijden wordt eigenlijk alleen maar beperkter in plaats van uitgebreider wat je eigenlijk zou verwachten. Gehaktballetjes graag terug
20 aug 2023
24 sep 2023

Kapotte maaltijd geleverd

We hebben onze bestelling afgelopen week ontvangen waarbij een maaltijd kapot geleverd werd, Ik heb een mail gestuurd naar Trunkrs maar die helpen ons niet verder..
Antwoord van Muscle Meat
28 sep 2023
Klant gesproken. Er was 1 maaltijd stuk. Uitgelegd is dat hij ons (Muscle Meat) altijd kan bellen als iets niet goed is gegaan, we lossen alles op. Klant zijn eigen wens was een code zodat de maaltijd er volgende keer opnieuw bij zit. Trunkrs is het post bedrijf, zij doen geen klantenservice ver inhoud. Daar moet de webshop zelf bericht voor worden.
2 okt 2023

Niet wild enthousiast

Bezorging en verpakking was prima. De groenten echter zijn na opwarmen volgens instructies net snot helaas. De kip reepjes shoarma en gyros zijn wel ok maar je proeft dat het ingevroren is geweest. Ik hou het voortaan op de vertrouwde kip reepjes (teriyaki), welke ik wekelijks bij de Jumbo haal omdat ze bij MM vaak uitverkocht zijn, maar die zijn wel top!