Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.338 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Goede producten voor een redelijke prijs. Jammer is dat het vervoer is over gegaan naar een andere partij. Alleen avond bezorging mogelijk en de producten komen nu minder diepgevroren aan dan met de vorige vervoerder, soms zelfs al een beetje ontdooid met als gevolg ijsvorming bij opnieuw invriezen.
bezorging en informatie goed en duidelijk. Wel is het zo dat er veel poeder zat in de sluiting van de zak. deze moest ik eerst leegmaken met een prikker voordat deze goed afsluit. Misschien is het handig om toch minimaal een bak te hebben om het in te doen zodat je de zak verder niet nodig hebt.
Echt hele goede producten, netjes verpakt en snelle levering. De kip is echt supermals, het is gemakkelijk! Binnen een paar minuten heb je een gezonde maaltijd op tafel staan. Je eet nooit te veel, want je kan alles in de hoeveelheid die je nodig hebt uit de vriezer halen.
wij bestellen de kip voor prepmeals, en de kip is altijd mals en goed op smaak! wat beter kan is de plastic folie waarmee de bak is gesloten, bij openen scheurt deze altijd een kant op.. het zou handig zijn als er een opening kan worden gemaakt om goed te kunnen doseren.

Hoge service graad en grote diversiteit aan producten

Prijs-kwaliteit is top, bezorging is top en de producten, waar het uiteindelijk om gaat, is top. Vooral de veelzijdigheid aan producten, maakt het voor mij een ideale online omgeving om voeding te bestellen. Ik gebruik deze producten vooral voor het preppen van de middag.
Ik vind het vlees heel lekker. Vooral de kipfilet in stukjes rauw en de kipshoarma. Ik vind de low fat gehakt minder, maar dat is een kwestie van smaak. Mijn man vindt het top. Ik vind het heel mooi dat Muscle Meat zo eerlijk is. Eerlijk vlees voor een eerlijke prijs.
Heerlijke, voedzame maaltijden en makkelijk te bestellen. Porties zijn groot genoeg. De prijs is laag als je het vergelijkt met de kwaliteit van andere kant en klaar maaltijden. Ik bestel elke maand meteen voor de hele maand, en nooit problemen gehad met een levering.
Goeie leverancier van vers clean eten zonder onnodige stoffen erin. Ben er erg blij mee. 1 keer ergens anders besteld toch terug bij musclemeat gekomen. Ook 1 keer pakket in verkeerde regio gekomen heb netjes een nieuwe levering binnen 1 dag in ontvangst genomen.
Super service! Vaste klant bij Muscle Meat en dat blijf ik voorlopig. Goede producten en super service (snel en zeer klantvriendelijk). Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en dit heeft Alexander naar volle tevredenheid opgelost. Chapeau!
Op het moment geen idee de laatste levering was super niet al te laat zoals normaal wel vaker is maar dit x al voor 19u in huis altijd aardige bezorgers al is mijn adres vaker wat lastiger te vinden .Maar ze doen het super Mvg Danny Remmers
Lekker eten en goede klantenservice De kip is zo lekker en van goede kwaliteit. Toen ik zelfs een foute verzending had toegekregen heb ik mijn originele bestelling alsnog toegestuurd gekregen en dat zelfs op een moment naar keuze. Echt top!
Eerlijke producten goede en snelle levering, alleen het vinden op de website vindt ik wat lastig en niet voorradige producten duurt wat lang voor er weer nieuwe is. Verder het product en verzending is top en dat is waar het om gaat.

Fijne klantenservice

Onze eerste levering was niet goed gegaan met de bezorgservice. Muscle Meat heeft direct gehandeld en dezelfde avond nog een nieuwe levering laten bezorgen. Hele fijne en snelle klantenservice!

Nieuwe vaste klant

Goede en snelle bezorging. Goede kwaliteit en redelijke prijzen. Zeker een nieuwe vaste klant. Enige aan te merken is dat de rauwe kip soms met meerdere stukken aan elkaar vast zit.

Snelle levering, goede communicatie levering.

Snelle levering, heel goede communicatie, ook betreft het levertijdstip. Door mijn beperkte aanwezigheid in de avond, toch kunnen leveren voor 19:00, het moment dat ik weg moest.
Producten kwamen ontdooid aan, schuld lag niet bij MuscleMeat maar de vervoerder. Toch heeft MuscleMeat dit zelf opgelost en krijg ik een nieuwe bestelling. Goede service.

Qualitiet van kip is top, prijs is top. Bezorging was op tijd. Dit firma is zo professionele respectvol en eerlijk, dat is priceless. Bedankt Muscle Meat. Bedankt Giant
Lekker! En goed te eten! Enige minpunt: Niet overdreven veel verschillende maaltijden op voorraad, waardoor de variatie op een gegeven moment wel op begint te raken.
De maaltijden die ik bij jullie besteld hebt hebben er voor gezorgd dat ik in 5 maanden van 106 naar 94 kilo ben afgevallen. Heel tevreden over jullie product. 😃👍🏻
Goeie klanten service Ook goeie producten altijd top kwaliteit Enige minpunt is het bezorgen dit is soms een beetje lastig of loopt uit en kan niet alle dagen