Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.216 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

Eten was super lekker, maar door de late bezorging was de kip wel al zo goed als ontdooid
Goede prijs / kwaliteit verhouding. Super lekker eten. Snelle aflevering. Altijd compleet!
De bestelling wordt heel snel gerealiseerd en ook de nalevering wordt heel snel opgelost.
Producten goed verpakt en ze houden je goed op de hoogte van het product en bezorging!
Ik was bang dat de kip niet goed zou smaken uit de magnetron maar het is echt heerlijk

Ik grote blij

De maaltijden zijn erg lekker en je wordt goed op de hoogte gehouden mbt de levering
Goede kwaliteit producten Snelle levering nog steeds diepgevroren Lekker van smaak
Good eat and supplements. Very good fast send my orders. Best regards, Muscle meat

Kwaliteit service

Erg vlotte levering, en goed verpakt. Klanten service is Erg snel en behulpzaam!

Goed verpakt en goede bezorging

Goed verpakt. Bezorging op tijd en goed aangegeven. Producten goede kwaliteit
Scheelt veel tijd, is lekker en beste macro voorwaarden die je kunt bedenken!
Iemand tot 100 leren tellen. Zaten maar 98 zakjes in ipv de bestelde 100 :-)
Zeer goede opvolging track en goede aflevering en vriendelijke aflevering
Super lekker eten. Goed verzorgd en gemakkelijk. Ook de bezorging is top.
Heerlijke maaltijden. Stipte bezorging, goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle levering. Nog steeds diep gevroren en heerlijke smaak op je bord.
Super kwaliteit, heel erg lekker en de levering is ook altijd correct!
Goede producten, bezorging volgens afspraak en bestelling klopt altijd
MS
Marian S.
Eygelshoven
Ik grijp vaker mis op een product,dan is het er niet..beter aanvullen
Smaakt heel goed en porties zijn voldoende. Ikzelf ben een grote eter