Muscle Meat- Logo - Beoordelingen

Muscle Meat

1.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.216 beoordelingen in totaal

Het is gewoon een absolute topzaak. Het viel niet mee om tweemaal weeks naar de supermarkt af te reizen. Het kost veel tijd, de supermarkten zijn duur (ik vind het er ook geen ene zak aan, het is er steriel en je voelt je een soort consumer-vee), en daarna moet je je eten ook nog allemaal voorbereiden, uitpakken, wassen, snijden, garen etc. Natuurlijk, je probeert wat trucjes uit de kast te halen om tijd te besparen met meal-preppen en dergelijken, maar dan nog ben je veel in de weer als je 4/5 maaltijden per dag naar binnen wil werken om wat te gainen (Ik ben 1,95m lang, een soort mini Dutch Giant, het valt niet mee met zulke lange vlaggenmasten als ledematen). Met de producten van Musclemeat ben ik veel minder geld kwijt en nog veeeel minder tijd kwijt. Ik heb speciaal een vriezertje ervoor aangeschaft. Ik loop er 3 keer per dag heen, gooi wat van dit en van dat op m'n bord, doe d'r een lekker sausje bij, hop in de pan, en klaar is Kees! En ik hoef bovendien ook niet meer naar die vervelende supermarkt toe. "Ik moet even uw boodschappen inspecteren...." DAAAG! :) De bezorgingsdienst, Trunkrs, dat kan beter. Maar ik reken dat Musclemeat niet aan. Als er iets fout gaat, dan lost Musclemeat het fantastisch op. Ik ben ze ontzettend dankbaar voor hun dienst, en een hele, hele tevreden klant. En jongens, wat is het eten van hun lekker. Je voelt gewoon dat er over na is gedacht en dat waardeer ik. Dikke vijf sterren van mij!

20 aug 2023
Prijzen naar beneden. De prijzen zijn echt belachelijk hoog geworden. Inflatie is hier gemiddeld 40%. De nieuwe manier van verzenden (niet meer diep ingevloren) gaat ten kosten van de kwaliteit. Eten is minder lekker als het uit de vriezer komt (lijkt soms uitgedroogd).

Beoordelingen voor Muscle Meat

9 mrt 2024

Veeeeel beter dan verwacht!

Omdat het eerste keer was dat wij bestelde bij muscle meat waren we aanvankelijk een beetje sceptisch. Toen de maaltijden geleverd werden, zaten deze netjes verpakt in isolatiemateriaal in een doos. De maaltijden zelf zagen er zeer lekker uit en groter dan we eigenlijk verwacht hadden. De eerste maaltijd ging snel de magnetron in en we hielden al peper en zout in de aanslag, omdat we vermoedde dat het niet goed gekruid zou zijn. Niets was minder waar, want het proefde echt fantastisch! Na deze maaltijd waren wij meer dan voldaan en zeer tevreden over onze aankoop! Wij blijven zeker bestellen!!!!

Aanrader!

Veel verschillende lekkere gezonde maaltijden, snel bezorgd voor een goede prijs. Niet zuinig met de luxe ingrediënten. Hoge kwaliteit. Ook voor niet-sporters fijne dienst. Niet te duur! Zeker een aanrader, wij hebben er zelfs speciaal een vriezer voor aangeschaft! Wat imo beter kan: groenten iets zachter gekookt. Minder maaltijden met de specerijen kaneel en komijn. Diepvrieszakken tbv vervoer kunnen terugleveren ipv weggooien (niet obv statiegeld maar gewoon als je ze toevallig nog hebt v d vorige levering, tegen verspilling)
Producted zijn top kwaliteit en de beste prijs. Duidelijk vanuit perspectief van Olivier zelf ontwikkeld. Een punt van verbetering de hersluiting van eiwit zakken. De rand vult zich met poeder tijdens transport waardoor het niet hersluit baar is. Hier wordt het product zelf niet minder van gelukkig met een wasknijper is dat opgelost.
Goede prijs en genoeg eiwitten. Wat ik mis bij de lage Kcal meals is dat die dan tegelijkertijd ook eigenlijk weer te weinig eiwitten bevatten. Dan heb ik er direct weer ~5 nodig en kom je als nog op even veel kcal :’D. Ook wanneer je cut moet je wel die 1.6g eiwit per kg halen

Hoge service graad en grote diversiteit aan producten

Prijs-kwaliteit is top, bezorging is top en de producten, waar het uiteindelijk om gaat, is top. Vooral de veelzijdigheid aan producten, maakt het voor mij een ideale online omgeving om voeding te bestellen. Ik gebruik deze producten vooral voor het preppen van de middag.
Goeie leverancier van vers clean eten zonder onnodige stoffen erin. Ben er erg blij mee. 1 keer ergens anders besteld toch terug bij musclemeat gekomen. Ook 1 keer pakket in verkeerde regio gekomen heb netjes een nieuwe levering binnen 1 dag in ontvangst genomen.

Tevreden klant!

Aanbod en bezorging steeds prima! Ik bestel al jaren regelmatig twee grote zakken kip, maar ben andere opties aan het overwegen gezien het ondertussen ook vrij duur aan het worden is. In mijn laatste zending zat helemaal geen ijs meer. Is dat de bedoeling?

Topbedrijf

Altijd op tijd geleverd door een prima verzender waar je afspraken mee kan maken. Kwaliteit van de producten is ook altijd top! Bestel hier al een aantal jaar en ben nooit teleurgesteld. Geen idee hoe hun klantenservice is want die heb je dus nooit nodig!
Op het moment geen idee de laatste levering was super niet al te laat zoals normaal wel vaker is maar dit x al voor 19u in huis altijd aardige bezorgers al is mijn adres vaker wat lastiger te vinden .Maar ze doen het super Mvg Danny Remmers
Lekker eten en goede klantenservice De kip is zo lekker en van goede kwaliteit. Toen ik zelfs een foute verzending had toegekregen heb ik mijn originele bestelling alsnog toegestuurd gekregen en dat zelfs op een moment naar keuze. Echt top!
Goede service! Nette producten van kwaliteit! Blijf bij jullie bestellen! Zeker een aanrader voor de Sporters onder ons! Maar ook voor mensen met een grote vriezer thuis! Keep on going the good work Groetjes Sanne Sigterman

Top service

Ze hadden te laat geleverd en alles was ontdooid , contact opgenomen en ze hebben alles dezelfde dag terug geleverd . Dit vind ik als trouwe klant die altijd veel besteld top service Nogeens bedankt
Goede snelle service, heerlijke producten. Vond voorheen makkelijker met het koudijs. Langer koud te houden en hoefde niet gelijk alles in de diepvries dezelfde avond. Maar al met al topproducten
Musclemeat helpt mij mijn fitness doelen te halen. De producten zijn van goede kwaliteit, bevatten goede voedingswaardes en zijn, niet onbelangrijk, goed van smaak. De service is verder ook top!

Lekker eten en correcte leveringen!

Lekker eten en ook zeer tevreden over leveringen. Deze laatste zijn zeer nauwkeurig op te volgen, wat handig is indien je niet graag wacht zonder een idee te hebben hoe lang het nog gaat duren.
Verse en heerlijke maaltijden. Heb altijd te weinig tijd om te koken en dit is ideaal. Lang gezocht naar goede kant en klaar maaltijden, maar dat hoeft nu niet meer. Ga zo door toppers
Bij Muscle meats kan ik altijd uitgaan van kwaliteit. Levering is op tijd en de maaltijden gezond en vullend. Ik ervaar het dan ook als een zeer vriendelijk en profesioneel bedrijf.

Altijd snel!

Alhoewel de prijzen mega zijn gestegen in de afgelopen tijd, bestel ik veel. Altijd netjes en op tijd geverd, zelden fouten en als het fout was gegaan kosteloos opgelost! Chapeau!

Snelle levering, goede communicatie levering.

Snelle levering, heel goede communicatie, ook betreft het levertijdstip. Door mijn beperkte aanwezigheid in de avond, toch kunnen leveren voor 19:00, het moment dat ik weg moest.
Ik had wat vragen mbt tot afvallen en spier behoud, daar is uitgebreid op gereageerd en advies gegeven, wat wel geholpen heeft met de keuze te maken voor de juiste producten.