lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl

1.089 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.889 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

8 sep 2023
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep

Beoordelingen voor lyko.com/nl

I recommend this🤍
bedankt voor de snelle levering
Leuk assortiment, snelle levering.
RM
Roy M.
Barendrecht
Perfect
Antwoord van lyko.com/nl
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
Prima product en sneller bezorgd dan verwacht
BC
Brigitte C.
Eindhoven
Prima en fijn assortiment. Order wordt keurig verpakt geleverd.
Antwoord van lyko.com/nl

Prettige webshop met goede prijzen

Goed assortiment, goede aanbiedingen en snel geleverd
Antwoord van lyko.com/nl
Heeey! 😊 Amazing to hear that you like our assortment at Lyko! I hope you are happy with your products from us and that you have a lot of joy with them! Thanks so much for the 5-star review and have a lovely day! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
Goed product en netjes afgeleverd.
Antwoord van lyko.com/nl
Welcome to Lyko & hello! 🌸 Thanks so much for the 5-star review! Makes us very happy to hear your positive feedback. I wish you a great day & a lot of joy with your products from us! 😊 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko