lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.087 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.901 beoordelingen in totaal  

4,43
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 nov 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lyko.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

de meest kritische beoordeling

8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Erg slecht bij 2 zendingen zat het mengflesje er niet bij. En bij 1 product stond een doos afgebeeld, kreeg ik 2 potten en wederom niks om het mee in het haar te krijgen. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen verloren in jullie dus heb alled weg kunnen gooien. Willen jullie mij nog als klant, zou ik het respecteren wanneer jullie 2 verpakkingen van diep blauw(compleet) opsturen. Ik heb nogal lang haar, dus verbruik altijd 2 verpakkingen. Mochten jullie dat doen, heb ik daar respect voor! Met vriendelijke groet, M. Voskuil
MV
Monique V.
Nieuw Vennep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
Beoordeling melden
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snellere levering
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
6 apr 2024
Hello! 😊 First of all thanks for the feedback! Due to that our warehouses are in Germany and Sweden, the delivery takes a bit longer. But we try our best to ship as quickly as possible of course. But I hope your patience paid off and that you have now a lot of joy with your products from us. I wish you a great weekend and hopefully until soon. 🌟 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
DHL heeft 2x aangegeven dat er niemand thuis was terwijl er wel iemand was. Uiteindelijk bij DHL punt afgehaald. Daardoor was de bezorging erg vertraagd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Hello! 😊 Oh that is really inconvienient that you had to pick it up from a DHL shop! We always wish for a smooth delivery for our customers, so I am very sorry it was not the case here. But I hope that you really like your products from us and that you have a lot of joy with them! Hopefully you will give us another chance and then I am sure everything will go smooth! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩 Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Budbee verzending duurt een week. Dat is niet van deze tijd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 feb 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Onze levertijd duurt gemiddeld 4-5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. Dit wordt vervolgens bevestigd in je bestelbevestiging. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop! Liefs, team Lyko!
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Langzame levering. Maar wel netjes
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
23 jan 2024
Good morning & welcome to Lyko!🌞 First of all thanks a lot for your patience for the longer delivery time! But I hope that you have now a lot of joy with your products. We wish of course that everything goes smooth with the delivery but it really depends on a lot of different factors from the delivery company! But I am sure the next time it will be a lot quicker if you give us a chance. 😇 Have a lovely day! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd duurde erg lang
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 jan 2024
Good morning! 🍀 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected, that can be really up to a lot of factors! But I hope that you have now a lot of joy with your products and hopefully the next time we will be a lot quicker! Have a great week! 😊✨ Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Great products, value for money, bad delivery. Delivery was 4 days later than indicated. Unable to change the delivery date and time (which is quite possible with another setting by the sender). When no one was at home, it was brought to a store quite far from our home, not the nearest pickup point. With a message that if it was not picked up in 7 days it would be returned to sender. Could be improved!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
25 jun 2023
Hello! 😊 First of all, thanks a lot that you took the time to give us feedback! I totally agree with you! This is very unfortunate that the package got a few days later delivered than indicated and then also got stored for you in a shop far away. We will definitely get in contact with our carrier about that. 👍 But I really hope that you now got at least a lot of joy with your products! I wish you a lovely sunday & tomorrow a good start into the new week. 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurde zeer lang, en de verpakking van 1 product was open en de dop rolde een beetje los door de doos heen.. Voor een dure crème, vind ik dit niet kunnen. Je gaat dan ook twijfelen of het wel een nieuw product is en of er geen crème is verspild.. Over de producten zelf, ben ik wel erg tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
8 sep 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate that the packaging was open. I assume that happened during transport. Please check if your product is fine and if you have any concerns or questions, feel free to contact our customer service! They will help you out immediately! 😇 I wish you a great friday! 🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
16 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Duurde langer dan aangegeven, aangezien het uit Duitsland komt. Flesje was niet van de beste kwaliteit. Spraycapje wiebelt op het flesje, dit was niet aan de orde bij 2 eerdere flesje van hetzelfde merk! Volgende keer kijken we ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
20 aug 2023
Hello! 😊 That is really unfortunate that the delivery took longer than expected. But as you already mentioned our packages get either delivered from Berlin or Sweden and therefore unpredictable delays can happen. 😇 If you are not happy with the quality of the products, or they got damaged during transport, please write ab Email to our customer service! They will help you!👌🏻 Best wishes, Lisa
JB
Juut B.
Duizel
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goedkoop maar!

Maar, het is uiteindelijk niet geleverd omdat het er niet meer zou zijn. En heb twee keer gemaild omdat ik betaald had maar niks ontvangen. Geen track &tracé en de producten niet.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
11 aug 2023
Good morning! 😊 I am sorry to hear that you had problems with your order! Unfortunately it happens that products get out of stock. But I am sure our customer service took care of that matter for you and found a solution you are happy with! But feel always free to reach out to them again - they are always happy to help! I wish you a great day and hopefully you will give us in future another chance! 😇 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde naar mijn mening wat lang wanneer de TAT code zichtbaar was bij post nl. Product wordt vandaag geleverd. Verwacht dat dat wel goed is. Verder geen op of aanmerkingen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
10 mei 2023
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de prijzen. Ik kan me voorstellen dat de levertijd iets langer duurt dan dat je gewend bent (onze pakketjes komen uit Zweden). 😀 Liefs, Nada/ Customer Relations
11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik kreeg een mail van Sovendus voor een kortingsbon maar die bon kon ik niet gebruiken op bepaalde artikelen bij Lyko? Wat heb ik dan aan dan aan die kortingsbon?
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
12 mei 2023
Bedankt voor je review! Dat klopt, je kunt de kortingscode niet combineren met producten die al in de aanbieding zijn. Ook zijn er een aantal merken die altijd uitgezonderd zijn, je kunt dit terug vinden in onze algemene voorwaarden!✨🥰 Liefs, Nada/ Customer Relations
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering was fout, website zit niet goed in elkaar en biedt geen oplossing. Maar klantenservice werkt vlot en kundig dus probleem netjes opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 okt 2023
Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze klantenservice! 😊 Liefs, Nada/ Customer Relations
24 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als er iets niet op voorraad is kun je later een berichtje krijgen als het er weer is maar als het niet meer leverbaar is dan hoor je niets.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
28 sep 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Mocht je ooit vragen hebben over de voorraad van een product, of wil je weten of het uit het assortiment gaat of niet, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice! 💌 klantenservice@lyko.com 💌 Liefs, team Lyko! 💕
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Eerder dan verwacht maar beschadigd

Bestelling eerder binnengekomen dan verwacht alleen was de verpakking beschadigd. Extra jammer omdat het een cadeau was.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
18 jul 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Nada/ Customer Relations
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het duurt er lang voor de zending afgeleverd is. Als ik dat had geweten had ik ergens anders besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 jul 2023
Hello! ⭐ I am sorry to hear that your delivery took that long! We really try to send them out from our warehouse as quickly as possible, but sometimes it can come to delays from the carries. But thank you a lot for your patience and I really hope that you have now a lot of joy with your products! Maybe you give us in future another chance!😇 Have a lovely evening! Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

14 dagen verzendtijd

14 dagen tot de bestelde producten bij mij aankwamen, dat zou echt beter kunnen!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
7 aug 2023
Heeey!😊 I totally agree with you, that delivery time is definitely too long! We are very sorry for that, but unfortunately it has come to some unpredictable delays with our shipping partners! Thanks for being so patient and I really hope that you have a lot of joy with your products now! ✨ Hopefully you give us another chance in future and that time we will for sure be a lot faster! Have a great day.🍀 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko