Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
17 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Als POP kapper vind ik het heerlijk te kunnen werken met deze producten!
De firma is zeer aanspreekbaar, hulpverlenend en vooral groeiend. Ik voel een jong dynamisch team wat mij vooral energie geeft.
Nieuwe pop producten komen op de markt en worden leuk gelanceerd. Betaalbaar, kwalitatief en jong ogend!
Pluim voor het ganse team!
Salon creative - Wevelgem België
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.
slechte afhandeling van een nalevering. Wordt niet opgevolgd, moet er zelf achteraan en dan meerdere keren.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
4 dagen geleden
Goedemorgen Anjo,
Het spijt ons te lezen dat de communicatie omtrent een nalevering niet is gegaan zoals gewenst. Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen het nu alsnog naar tevredenheid te hebben afgehandeld voor je.
Hartelijke groet,
Team Sudac
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had een bestelling geplaatst
Waarvan 1 artikel niet voorradig was
Ik betaalde 1,- extra zodat deze achteraf nog bezorgd zou worden
Maar de rest van de bestelling kwam maar niet
Na een paar dagen maar ge-chat
Suzan zou het voor mij in orde maken
En maakte excuses voor deze fout
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
19 feb 2024
Beste Monique,
Het spijt ons te lezen dat het verzoek tot deellevering niet goed is verwerkt in ons magazijn. Dank dat je contact opnam zodat we het direct konden corrigeren en onze excuses voor het ongemak.
Hartelijke groet,
Team Sudac
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
De levering is sinds kort erg matig, niet betrouwbaar
De levering is sinds kort erg matig, de levertijd is niet betrouwbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
29 jan 2024
Beste Miranda, vervelend te moeten lezen dat je sinds kort minder tevreden bent over de levering. Als je voor 22:00 uur bestelt (18.00 uur bij B2B verzending), dan verlaat het pakketje dezelfde dag ons magazijn. Vervolgens zijn we afhankelijk van DHL maar in principe zou de bestelling de volgende dag dan bij jou geleverd moeten worden. Neem gerust contact met ons op wanneer dat niet zo is, dan kijken we graag met je mee hoe we het kunnen oplossen. Fijne dag!
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Vind de bestellijst niet praktisch
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
29 jan 2024
Beste Ria, ken je de functie snelbestellen en wishlist? Dat maakt het bestellen super eenvoudig en snel. We zullen je even persoonlijk een bericht sturen met video's en uitleg hoe dit werkt. Fijne dag!
18 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Super goede service en vriendelijk daar 10 punten voor
De verzendingen kopen nog niet soepel ik ben nieuw en pas 2 x besteld dus misschien was het het opstarten
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
18 jan 2024
Beste Ellen, de eerste levering verliep tot onze grote spijt inderdaad niet vlekkeloos. Daar balen wij enorm van. We hopen het naar tevredenheid te hebben opgelost en gaan voor 5 sterren bij je toekomstige bestellingen :)
13 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niks ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
15 jan 2024
Goedemorgen, Cees neemt vandaag even contact met je op. Het wachten is op de POP Perfect Curls Gel. Deze hardloper verwachten we deze week weer op voorraad en dan zullen we het pakket zsm uitleveren. Als je de overige artikelen al eerder had willen ontvangen dan kan je altijd kiezen voor de optie 'deellevering.' Fijne dag!
24 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Meerdere djngen
Discussie over Black friday gehad!
Verzendkosten als producten niet op voorraad zijn terwijl je voor veel geld besteld! Meerdere dingen
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
28 dec 2023
Goedemorgen Manon, wat vervelend dat je ontevreden bent. Ik kan in de actieperiode van Black Friday alleen geen order van je terugvinden. Verder zijn de verzendkosten afhankelijk van het orderbedrag en niet of er producten wel of niet op voorraad zijn. Wil je mij contacten via floor@sudac.nl? Ik kijk graag even met je mee!
13 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
19 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
21 sep 2023
Goedemorgen Kirsten,
Zoals vermeld op de shop en overlegd met je school hebben schoolpakketten een langere levertijd. Dit kan 1 tot 3 weken duren. Wij doen ons best het schoolpakket zsm bij je te leveren. Succes met je opleiding!
19 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Netjes aangekomen
Beoordeling melden
17 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzending duurt steeds langer
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
18 sep 2023
Beste Amber,
Wat wij kunnen garanderen is dat wanneer jij je order voor 22.00 uur plaatst, wij deze dezelfde dag nog versturen. Daarna is hij in handen van DHL en normaal gesproken zou deze dan inderdaad de volgende dag bij jou geleverd worden, maar daarin zijn we wel afhankelijk van drukte bij DHL. Dus normaal gesproken heb je je bestelling de volgende dag in huis maar wij kunnen helaas niet helemaal uitsluiten dat een levering via DHL mogelijk een keer vertraging oploopt.
Hartelijke groet,
Team Sudac
14 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
18 sep 2023
Goedemiddag, wat vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het oefenhoofd. Wij komen graag met u in contact. Wellicht sluit een ander oefenhoofd beter aan op uw wensen en kunnen wij u daarin adviseren. Wij helpen u graag verder. U kunt ons per mail bereiken via mail floor@sudac.nl.
Hartelijke groet,
Team Sudac
22 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Service en producten zijn goed! Vind het alleen vervelend dat er bij producten staat ‘ morgen in huis ‘ en t vervolgens 3/4 dagen duurt voordat t geleverd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
22 aug 2023
Goedemorgen Diana, het kan zijn dat er 1 product niet direct op voorraad was en dan is er gewacht totdat deze weer voorradig was zodat de order in zijn geheel verstuurd kon worden. Als je een volgende keer kiest voor de optie 'deellevering' dan worden alle artikelen die dan voorradig zijn direct verzonden. Fijne dag!
17 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Vreselijk slechte empatieloze klantenservice, jammer genoeg moesten we hier t schoolpakket bestellen. Hopelijk kunnen we de rest van de opleiding de spullen ergens anders bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
22 aug 2023
Beste mevrouw Jilleba, wij bieden u graag de mogelijkheid om de verkeerd bestelde producten kosteloos aan ons te retourneren, daarvoor zal ik u een retouretiket mailen. Verder doen wij onze uiterste best om nu de goede artikelen alsnog op tijd te leveren.
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling duurt de laatste tijd langer als aangegeven op de website.
Kort geleden aangebroken tubes verf in de doosjes geleverd gekregen. Doordat ik het niet kon bewijzen kreeg ik niks vergoed.
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
22 aug 2023
Hoi Angelique, we zien dat de order inderdaad één dag vertraging heeft opgelopen in het sorteercentrum van DHL. Wij vinden dat heel vervelend en hebben daar helaas geen invloed op zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Over de aangebroken tubes neemt Marieke nog even contact met je op om naar een passende oplossing te zoeken.
14 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Zeer slecht. Er is iets niet goed gegaan met de bestelling, en we krijgen ijskoud te horen dat het onze eigen schuld s. 0,0 hulp vanuit Sudc, geen enkele service, geen greintje meeleven, helemaal niks. Dat onze dochter straks zonder schoolspullen zit maakt Sudac geen zak uit blijkt wel weer
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
22 aug 2023
Beste mevrouw Jilleba, wij bieden u graag de mogelijkheid om de verkeerd bestelde producten kosteloos aan ons te retourneren, daarvoor zal ik u een retouretiket mailen. Verder doen wij onze uiterste best om nu de goede artikelen alsnog op tijd te leveren.
10 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestellen ging niet soepel, slecht werkende website . Mail ontvangen met een " welkomstkorting" naast een schoolpakket nog wat aankopen gedaan voor m'n dochter meer allerlei excuses dat de korting daarvoor niet voor geldig is! Vanuit school verplicht hier te bestellen anders had ik deze keuze wss niet zelf gemaakt
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
10 aug 2023
Goedemorgen, wat vervelend te lezen dat het bestellen niet soepel is gegaan. De welkomstkorting is inderdaad niet geldig in combinatie met het bestelde schoolpakket. De welkomstkorting kunnen wij wel verrekenen met de trolley. Zou u daarom een mail met uw rekeningnummer willen sturen naar floor@sudac.nl? Dan zullen wij een credit voor u maken.
8 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
alle spullen nog niet binnen
ik heb een heel deel van mijn eerste bestelling nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van sudac.nl
10 aug 2023
Hoi Iris, we zien dat je de artikelen op een andere manier hebt besteld dan aangegeven in de bestelbrief die je via school hebt ontvangen. In plaats van het totale pakket te bestellen, heb je alle artikelen los besteld waardoor er nu nog een deel nageleverd moet worden. Wij doen er nu alles aan om je de ontbrekende artikelen zsm na te sturen. Succes met je opleiding!
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.