sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

159 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.293 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mei 2017
sudac.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 mei 2023
Als POP kapper vind ik het heerlijk te kunnen werken met deze producten! De firma is zeer aanspreekbaar, hulpverlenend en vooral groeiend. Ik voel een jong dynamisch team wat mij vooral energie geeft. Nieuwe pop producten komen op de markt en worden leuk gelanceerd. Betaalbaar, kwalitatief en jong ogend! Pluim voor het ganse team! Salon creative - Wevelgem België

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

24 dec 2023
17 mei 2023

Echt een aanrader!

23 mei 2023

Top service

Ik had een probleem met een product dus stuk was aangekomen, gemaild met foto's, en had eigenlijk pas de volgende dag antwoord verwacht maar kreeg eigenlijk vrij snel binnen 15 minuten antwoord...en krijg het product opnieuw...echt een top service! En de producten zijn gewoon geweldig om mee te werken, kortom ik ben klant en ga dat ook nog heel lang blijven
Laatste bestelling mocht wel wat sneller, vrijdag voor 22u besteld en vandaag (maandag) is het er nog niet Verder ben ik altijd heel tevreden over de levering van jullie
29 sep 2023

Goede service, vriendelijke klantenservice.

Altijd optijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed! Ik ben een echte liefhebber van de Pop producten, vooral de nieuwe krullen lijn.
26 nov 2023
Snelle levering ! Een aantal producten (flessen ontwikkelaars) zaten niet goed dicht en lekte
8 sep 2023

Fijn geholpen

Goede service, ik had een vraag over mijn bestelling en dit is binnen minuten opgelost. Top
26 apr 2023
Gelukkig nier te lang wachten Ook niks in een overdreven grote doos .. past er keurig in
24 mei 2023
Fijn bedrijf, had op zondag een bestelling geplaatst werd maandag al compleet geleverd.
14 apr 2023
Heel blij mee. Goede producten. Snelle levering. Goede prijzen! Top geregeld allemaal
23 sep 2023
Goedemorgen ik gebruik de kadus fervidol meer dan 45 jaar. Naar alle tevredenheid ?
2 jun 2023
Snelle levering. De gratis actie producten, heel fijn. De POP producten zijn top!
7 nov 2023
Snelle levering, en fijn je al nieuwe klant een welkomst pakket krijgt.
16 jun 2023
Altijd op tijd geleverd. En afspraken worden na gekomen. Top ervaringen!
28 sep 2023
Had graag bij de nalevering nog iets extra besteld , maar dat kon niet
2 okt 2023
Altijd op tijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed!

Heel tevreden

Vooralsnog heel tevreden, snelle levering zonder problemen.
19 nov 2023
Vandaag besteld morgen in huis. Alles verloopt heel soepel.