vitaminenshop.comBeoordelingen

Beoordelingen voor vitaminenshop.com

4.66/5.00

76 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren

Tamelijk breed assortiment, goed geprijsd. Het duurt wel 3 dagen voor de bestelling aankomt maar dat staat wel op de site aangegeven. Bestelling volledig en in goede staat aangekomen, ga er beslist vaker bestellen!
Verder lezen

Eenmaal bestelling geplaatst NOOIT meer nog bij deze webshop Dat een product tijdelijk niet leverbaar is OK Maar waar is het gestorte bedrag (€ 35.90) naartoe? Op mails over dit probleem tot op vandaag geen antwoord ontvangen. Ook het product werd niet na geleverd (niettegenstaande reeds meer dan een week terug op voorraad) of het bedrag werd ook niet teruggestort Deze webshop raad ik nie
 Antwoord van vitaminenshop.com
De klant heeft gelijk. Achteraf blijkt dat al mijn medewerkers van elkaar dachten dat de ander de klant zou berichten en de nalevering zou verzorgen, zodat er niets gebeurde. We hebben de klant onze excuses aangeboden en de nalevering direct opgestuurd.

Antwoord van vitaminenshop.com
Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over vitaminenshop.com

Sorteren relevantie
Altijd een correcte behandeling van de bestelling. Competitieve prijzen en correcte levering.
Vlug verstuurd voor een goede prijs.
Alles is goed, ga zo door!
nvt
Er ging iets mis met wat er verzonden werd, maar dat werd na melding direct zeer goed opgelost.
Andere portieverpakking zonder extra kosten
Goede communicatie omtrent levering
Is prima zo
Erg jammer dat de bestelling in eerste instantie niet compleet was maar is wel snel opgelost. Normaal altijd zeer tevreden.
Alles naar wens, vlotte & correcte afhandeling!
nvt
Prijs kwaliteit verhouding en service uitstekend! De website is soms wat lastig omdat sommige artikelen moeilijk te vinden zijn. Ook de mededeling rechtsonder op het scherm over de kopersbescherming is niet weg te klikken en blokkeert deels de volgende stappen. De aankoop lukt na wat zoeken uiteindelijk wel!
mijn ervaring met de vitamineshop is prima snelle en goede levering. Alleen de bezorging is (slecht).Er staat als je niet thuis bent wordt de levering op een veilige plek neer gelegd. Maar aan de voor deur op de grond waar ieder langs komt, (en dit pakket zo kan meenemen) noem ik geen veilige plek!!!!!
ik geef een paar keer redelijk aan omdat het met berichtgeving niet zo goed verliep. kreeg geen bevestiging van de bestelling, en zo ook geen rekening. aar het is goed aangekomen en ben heel tevreden over het product.
Prijs/kwaliteit en als goede klant krijg je nog een kortingscode. Zeer snelle levering. Goed overzicht van de bestelde producten eb verschillende betaalmogelijkheden. Grote keuze aan ptoducten
Zeer vlugge en discrete levering. Voldoende informatie over het te kopen product. Prijs kwaliteit zeer goed en een pluspunt is de code waardoor je een extra vermindering krijgt.
Reeds meerdere jaren klant, en steeds dezelfde aangename ervaring. Altijd snelle levering, en prima product met goede prijs/kwaliteit verhouding. Keep up the good work.