Linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Linnenshop.nl

504 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.038 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
Linnenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online twee teddy hoodies besteld op zaterdagmiddag maar had toch nog een vraag. De telefoon werd in no time opgenomen door een heel vriendelijke dame, die ook nog eens gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Wat een service!! Binnen een paar dagen werden de hoodies bezorgd. Prachtige kwaliteit, lekker oversized om in weg te kruipen. Gelijk gewassen zoals aangeraden. Toen waren ze niet meer pluizig, maar krullig en zo zacht. Heel blij met de service van Linnenshop én de hoodies.

29 sep 2023
Zou barcode verzonden willen die bij retour bij post.nl gescand kan worden of een retouretiket bij de bestelling. Meer info over bedrag en termijn wat teruggestort gaat worden als iets teruggestuurd wordt. Wel snel en verzorgd verzonden. Probleem zit dus in het deel wat terug ging.

Beoordelingen voor Linnenshop.nl

21 apr 2023
29 sep 2023

Niet zelf een retour etiket printen, onhandig en klantonvriendelijk

29 sep 2023
Wij snappen dat het vervelend is om zelf een retourlabel te moeten printen. Wij stoppen geen retourformulier meer in de doos om papier te besparen en omdat wij weinig retour krijgen. Jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen. Alle informatie over retourneren staat vermeld op onze website. Bij vragen of onduidelijkheden kun je ons 24/7 mailen of je kunt ons bellen tijdens openingstijden.
8 okt 2023
Op de witte handoeken zaten zwarte strepen. Na wassen en drogen waren de strepen niet allemaal weg maar de handoeken wel een stukje kleiner
8 okt 2023
Beste klant, wij lossen alle klachten altijd netjes op, dus ik vind het erg jammer dat je geen contact met ons hebt opgenomen. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via de mail en telefoon. Het kan altijd gebeuren dat er vanuit de fabriek ergens een vlek op zit. Meestal gaat deze er met wassen gewoon uit. Als de vlek er niet uit gaat, sturen we kosteloos een nieuw artikel op.
26 nov 2023
Het beddengoed rook heel erg muf alsof het langdurig in een vochtige ruimte heeft gelegen
26 nov 2023
Wat vervelend dat de overtrekken muf roken. Nieuw beddengoed ruikt altijd een beetje; de een vindt dit lekker, de ander niet. In ieder pakketje stoppen wij een blaadje met persoonlijk wasadvies. Het is heel belangrijk om beddengoed vóór gebruik te wassen, dan is het probleem opgelost.
LG
Ik ben tevreden vandaar dit cijfer
Antwoord van Linnenshop.nl
Beste klant wij hebben via de mail contact gehad en u gaf aan dat u helemaal tevreden bent met alles en graag nog eens terug komt bij Linnenshop. Dat stellen we zeer op prijs!