Linnenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Linnenshop.nl

482 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.991 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun 2020
Linnenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Online twee teddy hoodies besteld op zaterdagmiddag maar had toch nog een vraag. De telefoon werd in no time opgenomen door een heel vriendelijke dame, die ook nog eens gelijk wist wie ik was en wat ik had besteld. Wat een service!! Binnen een paar dagen werden de hoodies bezorgd. Prachtige kwaliteit, lekker oversized om in weg te kruipen. Gelijk gewassen zoals aangeraden. Toen waren ze niet meer pluizig, maar krullig en zo zacht. Heel blij met de service van Linnenshop én de hoodies.

29 sep 2023
Zou barcode verzonden willen die bij retour bij post.nl gescand kan worden of een retouretiket bij de bestelling. Meer info over bedrag en termijn wat teruggestort gaat worden als iets teruggestuurd wordt. Wel snel en verzorgd verzonden. Probleem zit dus in het deel wat terug ging.

Beoordelingen voor Linnenshop.nl

Hallo Linnenshop Team, Ontzettend mooie dekbedovertrekken! Heb er 1 voor mijn schoonmoeder gekocht en 2 voor onszelf. Mooie kwaliteit, perfecte service. Werd gebeld dat het gekochte dekbed overtrek niet op voorraad was, en iets later verzonden zou worden. Ik heb ze inmiddels in huis en ben er ontzettend blij mee! Met vriendelijke groet, Esther (Amsterdam)
Antwoord van Linnenshop.nl
Beste, wat een leuk bericht! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen en foto’s toe te voegen. Graag tot de volgende keer! Groetjes van team Linnenshop

Er was een technisch probleem met het…

Er was een technisch probleem met het invullen van de site gegevens. de service desk heeft er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de bestelling goed overkwam. en leverde correct en exact op het afgesproken moment
Super snel thuis en fijn contact. Levertijd zou wat langer zijn maar ze hebben voor ons geregeld dat we de handdoeken voor de zwemles in huis hadden. Blij met de service en het product!
Erg mooi dekbedovertrek! Heel tevreden, ook met de service. Heel leuk dat er een briefje bijzat met de naam van degene die de bestelling had verwerkt

Prima. Makkelijk contact te krijgen met de klantenservice via verschillende kanalen. (Besteld: vt wonen dekbedovertrekken. Instagram: kris.en.co)
Antwoord van Linnenshop.nl
Leuk, dat je mooie foto’s had geplaatst op Instagram! Veel plezier ermee!
Fijn contact gehad met Nicole. Klopt wat ze vertelde en ga binnenkort weer een Laken bestellen.
3 mrt 2024

Dekbedovertrek Essenza

Dekbedovertrek van Essenza besteld tegen een hele goede prijs. Snel verzonden. Helemaal goed.

Pip dekbedovertrek

Snel en goed geleverd , dekbedovertrek van Pip gekocht in sale , prima materiaal
Prachtig bek bed van Pip gescoord voor een super lage prijs een aanrader
Vlotte levering en product zoals omschreven en zoals op de foto's
3 mrt 2024
Goede uitleg bij producten, daardoor kon ik de goede keuze maken.
Makkelijk te bestelling, snelle levering. Fijne producten!
Snel en zelfs eerder dan de aangegeven dag van levering.
RW
Ruud W.
Rotterdam
Makkelijk te bestellen, Goede prijs en vlot geleverd
HK
Fijn bedrijf met goede informatie. Snelle levering
Snelle levering en correcte afhandeling van pakket
Alles op tijd geleverd en geweldige kwaliteit
Top service, vriendelijk en snelle levering!
Quick delivery and beautifully packed.
AL
Anita L.
Bredene
Snelle service en goeie kwaliteit