sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.66/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Levering comform beschrijving. Pakket is door DHL niet overgedragen aan de ontvanger, maar ONBEHEERD voor de voordeur gezet ZONDER dat er een niet-thuis-bericht in de brievenbus was gedaan!!! Ik kom zelf altijd door de achterdeur en bemerkte het pakketje pas bij toeval, misschien stond het er al meer dan een dag en had dus makkelijk weggehaald kunnen worden door eenieder die dat wilde. Dus de service-verlening van DHL is beneden ieder peil en daar moet Sport-Spar DHL op aanspreken.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van sport-korting.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Erg goede service en snel bezorgd! Ook zijn de artikelen goed geprijsd, echt een aanrader!
Fantastische snelle levering Product voldoet geheel aan de eisen, was netjes verpakt.
Snel en makkelijk navigeren en kiezen. Goede en snelle afhandeling en levering.
Bestelling goed verlopen. Betaling, bevestiging en levering helemaal prima.
Snelle levering en bij terugsturen product ook snel geld weer teruggestort
Super snel geleverd en het juiste product ontvangen met goede korting.
Zeer snelle verzending, netjes verpakt. Erg blij, zoals gewoonlijk.
Niks op aan te merken netjes op tijd en alles klopt en is origineel
Snelle levering, goed verpakt en zeer aantrekkelijk geprijsd
Aangenaam online shoppen aan zeer democratische prijzen.
Snelle levering en product precies zoals in advertentie
Maandag besteld en vrijdag geleverd. Redelijk snel dus.
Snelle levering en zeer tevreden over mijn bestelling.
Artikel besteld en zeer snel geleverd uiterst tevreden
Voor de 10de keer hier kleding gekocht gewoon goed !!
Overzichtelijk, duidelijk en komt de afspraken na
Snelle betrouwbare service. Doen wat ze zeggen.
goede kwaliteit, scherpe prijs en snel geleverd!
Precies volgens de omschrijving. Snel geleverd
Goede levering, duidelijke site en goede prijs