sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.66/5.00

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Levering comform beschrijving. Pakket is door DHL niet overgedragen aan de ontvanger, maar ONBEHEERD voor de voordeur gezet ZONDER dat er een niet-thuis-bericht in de brievenbus was gedaan!!! Ik kom zelf altijd door de achterdeur en bemerkte het pakketje pas bij toeval, misschien stond het er al meer dan een dag en had dus makkelijk weggehaald kunnen worden door eenieder die dat wilde. Dus de service-verlening van DHL is beneden ieder peil en daar moet Sport-Spar DHL op aanspreken.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van sport-korting.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Precies volgens de omschrijving. Snel geleverd
Goede levering, duidelijke site en goede prijs
Snelle bezorging, goede kwaliteit, topprijzen
.regelen/faciliteren beter zendingen Retour
goede spullen. scherpe prijs. snel geleverd
Super deal Goede service en snelle levering
Bestelling vlotjes geregeld en opgestuurd.
Geweldige service en duidelijke afspraken!
Prima kwaliteit en super snel verzending!
Product zoals omschreven en snelle service
Supersnel geleverd tegen de beste prijs
Snelle levering en zeer scherpe prijs.
volgens mijn man zitten zij erg lekker
prima artikelen voor een scherpe prijs
dikke korting, prima en snel geleverd
Super kwaliteit en heel snel geleverd
supersnelle levering, goede producten
Snelle levering en top communicatie
 nuttig (1)
Prima afhandeling en snelle levering
Snelle levering en een goed produkt