sport-korting.nl

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2019
sport-korting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Artikelen waren snel te bestellen,en zijn snel en stevig ontvangen. Van sommige artikelen mogen de fotoss wat duidelijker zijn. En dan met name zwarte kleding. Soms is er maar een weergave mogelijk en dan is het moeilijk te beoordelen hoe het stof eruit ziet

Op 26-11 (zondagavond) een bestelling geplaatst en bij een opgegeven levertijd van 1-3 dagen verwacht dat deze op maandag 27-11 verzonden zou worden. Begrijpelijk dat dit met Black Friday langer duurt (meer bestellingen te verwerken en met name vertraging door druk bij de bezorgdiensten), geen probleem. 3-4 dagen later op 30-11 een mail ontvangen met met excuses en uitleg van exact de hiervoor genoemde punten, geen probleem. Het is inmiddels 06-12 en het pakket is nog steeds niet verzonden, maar ik krijg wel de vraag voor een beoordeling... Kan daar helaas op het moment niks beters over zeggen...

Beoordelingen voor sport-korting.nl

BA
Batir A.
Charleroi
3 dec 2023

combinezon de gardien du but

Bonjour, Je n'ai toujours pas reçu mon colis. J'attends toujours que le transporteur mette fin à la période des phénomènes anormaux. C'est avec beaucoup de regret que j'ai accepté ce transporteur qui m'a été proposé par le fournisseur. Votre client Batir A
3 dec 2023
Mooie prijzen voor sportkleding! Prima webshop!
HM
3 dec 2023
Goede waar voor een habbekrats
Ik heb nog steeds niks ontvangen
MK
Marcel K.
Apeldoorn
Nette- en snelle afhandeling. Mooie shirts voor een geweldige prijs.

Aanrader

Altijd goede prijzen en mijn ervaring met de klantenservice is zeer goed.
Goede levering
Snelle service en mooie producten
23 nov 2023

Goede prijzen, maar...

Waanzinnig goede prijzen, maar beperkte informatie over hoe de maten uitvallen (daardoor verkeerde maat besteld). En een ander punt is de gebrekkige informatie over het retour sturen; ik hield uiteraard rekening met kosten, maar ruim Eur 12,- voor twee schoendozen vond ik wel erg veel, zeker als blijkt dat de maten helemaal niet kloppen. Verder snelle bezorging. Maar ik wacht nog steeds op de teruggave van het geld.
22 nov 2023

Nieuwe online speler brengt kwaliteit

Berichtgeving vanuit Sportkorting.nl is goed. Aflevermoment volgens afspraak. Netjes verpakt en bestelde product was écht van Nike en in een perfecte staat. Tot de volgende keer Sportkorting! Ik kom bij je terug.
15 nov 2023
Top product, geheel volgens verwachting.
15 nov 2023
Volgens verwachting snel geleverd
Goede kwaliteit!
12 nov 2023
Geen melding van de verzending Dat is jammer
9 nov 2023
Prima! Een week na mijn bestelling de schoenen ontvangen.
9 nov 2023
8 nov 2023
Makkelijk te bestellen en snel bezorgd
7 nov 2023

Betrouwbaar & Snelle levering

Betrouwbaar, snelle levering, helemaal goed en blij met mijn hardloop schoenen!