sport-korting.nl

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2019
sport-korting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Artikelen waren snel te bestellen,en zijn snel en stevig ontvangen. Van sommige artikelen mogen de fotoss wat duidelijker zijn. En dan met name zwarte kleding. Soms is er maar een weergave mogelijk en dan is het moeilijk te beoordelen hoe het stof eruit ziet

Op 26-11 (zondagavond) een bestelling geplaatst en bij een opgegeven levertijd van 1-3 dagen verwacht dat deze op maandag 27-11 verzonden zou worden. Begrijpelijk dat dit met Black Friday langer duurt (meer bestellingen te verwerken en met name vertraging door druk bij de bezorgdiensten), geen probleem. 3-4 dagen later op 30-11 een mail ontvangen met met excuses en uitleg van exact de hiervoor genoemde punten, geen probleem. Het is inmiddels 06-12 en het pakket is nog steeds niet verzonden, maar ik krijg wel de vraag voor een beoordeling... Kan daar helaas op het moment niks beters over zeggen...

Beoordelingen voor sport-korting.nl

de beschrijving van het artikel van de…artikel nummer is 4251538465984 afmeting klop niet wat op de website staat van

de beschrijving van het artikel van de bolderwagen klop niet is veel kleiner dan vermeld staat en nu zit ik met een bolderwagen waar ik niks aan heeft. en retour sturen kost veel geld meer dan de helft van de waarde van het artikel
Verzendkosten en retourkosten +/- 15 euro kwijt voor niks. Ga het aftreden hier iets te kopen
Mail adres en contactformulier op de website doen het niet. Heb een goede schoenendoos ontvangen, maar met de verkeerde maat erin. Probeer al ruim een week contact op te nemen.
Leveringen zijn traag of komen beschadigd aan

Wacht op een bestelling van 1.5 week geleden

BA
Batir A.
Charleroi
3 dec 2023

combinezon de gardien du but

Bonjour, Je n'ai toujours pas reçu mon colis. J'attends toujours que le transporteur mette fin à la période des phénomènes anormaux. C'est avec beaucoup de regret que j'ai accepté ce transporteur qui m'a été proposé par le fournisseur. Votre client Batir A
Δεν εχω παρει ακομα τα προιοντα μου που παραγγειλα κ.πληρωσα απ τις 28/11/23.........!!!!!
SV
steve v.
itegem
verkeerde kleur ondertruitje gekregen en er werd niks aan gedaan
Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Het duurt lang.
Au trecut 10 zile si nu a venit comanda
Ik heb nog steeds niks ontvangen
31 mrt 2023
Het bestellen en bezorging verliepen vrij soepel, omdat de bestelling (geloof ik) uit Duitsland moest komen duurde dit een aantal dagen. Toen ik het pakket kreeg zag ik echter dat de doos erg beschadigd was, en toen ik de schoenen openmaakte zag ik tot mijn verbazing gebruikssporen. Gelukkig geen beschadigingen aan het product, maar dit viel wel ietwat tegen.
20 jul 2023
Kwaliteit is ondermaats. Bij eerste keer gebruik van de stoel brak de poot al af. Gezien de afmetingen van het pakket, waren de kosten voor de retour net zo hoog als die van de aanschaf van de stoel. Hierdoor hebben besloten om de stoel direct weg te gooien.
2 jun 2023

Verkeerde product gekregen

In plaatst van mijn bestelde sup board (170 euro) heb ik een medicine ball ontvangen (20 euro). Na het contact kreeg ik geen excusses en moet ik extra lang wachten tot dat ik (hopelijk) mijn sup board krijg.
WB
wesley b.
tilburg
19 mei 2023
geleverd product kapot, slechte klantenservice, geen reactie op mail, geen retourzendingen gewenst (??), geen antwoord op mailberichten, bij gebrek aan recatie en oplossing producten laten herroepen
6 jul 2023
Mijn pakje is eerst in Utrecht aangekomen toen naar Denemarken en toen stond het plots voor mijn achterdeur ..... gelukkig zag mijn buurman dit anders had hij door de regen kletsnat geweest .
3 mei 2023

Ik ben echt boos

Mijn bestelling is niet afgeleverd en ik weet niet waar het is. Het is vandaag 3 mei. Op de website staat dat de bestelling op 2 mei wordt bezorgd. Ik heb niks gekregen.
31 mrt 2023
zeer lange wachttijd voor de bestelling, momenteel 6 dagen, geen reactie op e-mails met vragen over verzendingen
1 mei 2023
Kleding 2 maten te klein. Terugsturen kost teveel. Goedkoop blijkt duurkoop.
23 jun 2023
Week geleden bestelt, Geen mail gehad, geen track en trace.