sport-korting.nl

240 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 dec 2019
sport-korting.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
Artikelen waren snel te bestellen,en zijn snel en stevig ontvangen. Van sommige artikelen mogen de fotoss wat duidelijker zijn. En dan met name zwarte kleding. Soms is er maar een weergave mogelijk en dan is het moeilijk te beoordelen hoe het stof eruit ziet

Op 26-11 (zondagavond) een bestelling geplaatst en bij een opgegeven levertijd van 1-3 dagen verwacht dat deze op maandag 27-11 verzonden zou worden. Begrijpelijk dat dit met Black Friday langer duurt (meer bestellingen te verwerken en met name vertraging door druk bij de bezorgdiensten), geen probleem. 3-4 dagen later op 30-11 een mail ontvangen met met excuses en uitleg van exact de hiervoor genoemde punten, geen probleem. Het is inmiddels 06-12 en het pakket is nog steeds niet verzonden, maar ik krijg wel de vraag voor een beoordeling... Kan daar helaas op het moment niks beters over zeggen...

Beoordelingen voor sport-korting.nl

Levering duurt relatief lang, bijna een week. De voetbalschoenen die ik had besteld vielen erg klein uit, waardoor ik deze heb moeten retourneren. Contact via mail verloopt snel en duidelijk.
Retourkosten zijn veel te hoog.
23 nov 2023

Goede prijzen, maar...

Waanzinnig goede prijzen, maar beperkte informatie over hoe de maten uitvallen (daardoor verkeerde maat besteld). En een ander punt is de gebrekkige informatie over het retour sturen; ik hield uiteraard rekening met kosten, maar ruim Eur 12,- voor twee schoendozen vond ik wel erg veel, zeker als blijkt dat de maten helemaal niet kloppen. Verder snelle bezorging. Maar ik wacht nog steeds op de teruggave van het geld.
19 apr 2023
Shipping and customer service could be better. For example, the leather strap of the watch I ordered had a defect. But I didn't want to deal with customer service. Because when there is trouble, they think we exaggerate it. However, I have the right to get the product perfect. But it gets tiring. I don't want to deal with it! Plus this time the shipping was late.
16 okt 2023

lange levertijd

Kan enkel nog maar beoordelen over de levering daar ik mijn bestelling nog niet heb aangekregen, en dat is lang.... Ondertussen zijn we dag 11 en mijn pakket is enkel nog maar aangemeld bij GLS, dus als je hier iets besteld moet je wel geduld hebben.....
AV
8 mei 2023
De sokken die we besteld hadden klopte kwa maat echt niet. En het terug zenden is duurder dan de retour van de sokken. Dus schiet er helaas niks mee op. Jammer dat er geen gratis retour is.
21 jun 2023
Dit is geen Nederlandse winkel, retouradres is Duitsland. En is dus veel duurder om terug te sturen. De afbeelding van het artikel laat niet zien dat de mouwsgaten gigantisch zijn.
9 jul 2023

Blijkt Duitse webshop - retour is duur - shirt te klein

Blijkt Duitse webshop. Verzending met GLs duurt paar dagen. Retour is duur! Shirt was goedkoop (fijn) maar maat was te klein. Gelukkig mijn zoon mee blij kunnen maken.
7 mei 2023
Levertijd, info over zending, verkeerde link , kon dus niet zien wanneer komt, duurde dik week !!
26 okt 2023
Zoeken een andere bedrijf die het bezorging doen GLS is niet goed en vertraagt het pakketje.
12 sep 2023

Verzendkosten onjuiste maat.…

Bij levering onjuiste maat niet de klant laten opdraaien voor de verzendkosten.
29 okt 2023