sport-korting.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor sport-korting.nl

4.66/5.00

153 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Levering comform beschrijving. Pakket is door DHL niet overgedragen aan de ontvanger, maar ONBEHEERD voor de voordeur gezet ZONDER dat er een niet-thuis-bericht in de brievenbus was gedaan!!! Ik kom zelf altijd door de achterdeur en bemerkte het pakketje pas bij toeval, misschien stond het er al meer dan een dag en had dus makkelijk weggehaald kunnen worden door eenieder die dat wilde. Dus de service-verlening van DHL is beneden ieder peil en daar moet Sport-Spar DHL op aanspreken.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

De bestelling kwam netjes aan. Verder geen problemen maar omdat de schoenen niet passen heb ik het retour moeten sturen. Op 19 april heb ik de schoenen retour gestuurd en gewacht op mijn geld. Ik heb via facebook een bericht gestuurd en via de mail een paar keer. Hierop werd iedere keer gezegd dat ik moest wachten. Vandaag weer een bericht over dat ik naar de track en trace code moet kijken en nog 2 weken moet wachten!! Op de postnl track en trace staat dat het pakket al op 21 april bezorgd is. Dus ik zou niet weten waarom ze het niet gewoon uitbetalen!!!! Btw mensen ik heb ook nog voor de retourkosten betaalt a 8 euro!!
Antwoord van sport-korting.nl
Hoi. Bedankt voor je beoordeling. Onze excuses voor de late terugbetaling. Helaas waren er problemen met ons retourcentrum in Nederland. Gelukkig hebben we nu samen een oplossing kunnen vinden.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van sport-korting.nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over sport-korting.nl

Filter  Sorteren Relevantie
Snelle afhandeling bestelling, 4 dagen, goede prijs kwaloteit verhouding. Super. Ook het retour zenden van te veel bestelde items, snel en keirig afgehandeld. Telefonisch vontact kan beter, moeilijk bereikbaar.
Snelle afhandeling volgt precies wat was toegezegd. Een broek met knopensluiting had ik niet verwacht, is onprettig in het gebruik en was niet tevoren duidelijk te zien
Snelle levering is fijn .het zou nog fijner zijn als ik wist wanneer en in welk dagdeel de bezorging plaats vind
Goede aanbiedingen Snelle levering
dikke korting, prima en snel geleverd
Goes spul aantekkelijke prijzen.top
Betalen via iDeal
Alles was goed
Alles ging goed, van artikelen in het mandje tot de uiteindelijke betaling. Waar ik niet helemaal van op de hoogte was, is dat deze shop niet in Nederland gehuisvest is.
Goede prijs en goede levering. Wat wil je nog meer? :)
.regelen/faciliteren beter zendingen Retour
Veel aanbiedingen
Onlangs een bestelling geplaatst bij sportkorting,alles verliep erg vlot en ondanks dat de artikelen vanuit Duitsland moeten komen was het snel geleverd.Helaas was 1 artikel niet de kleur die was besteld,was zwart ipv bruin.Maar gezien de retourjosten voor eigen rekening zijn hou ik het er maar bij.Anders zeker meer sterren bij beoordeling.
Maandag besteld en vrijdag geleverd. Redelijk snel dus.
goede spullen. scherpe prijs. snel geleverd
volgens mijn man zitten zij erg lekker
prima artikelen voor een scherpe prijs