stalapotheek.nlBeoordelingen

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 sterren
3 sterren
2 sterren

Wat andere klanten zeggen over stalapotheek.nl

duidelijke website met goede prijzen
Na 2 weken product nog niet geleverd. Tussentijds geen communicatie. Op mijn vraag wanneer ik mijn bestelling kon verwachten was de volledige inhoud van de mail: "Deze zal spoedig verwerkt worden ". Was dus na 2 weken nog niet in behandeling genomen. Omdat ik met PayPal had betaald heb ik een claim ingediend en geld teruggekregen.
Ik wacht nu al 2 weken op teruggave van €21,00 omdat een besteld product niet meer leverbaar is. Ondanks mail en een telefoongesprek waarin beloofd werd dat hij het diezelfde dag nog zou regelen heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Echt waardeloos dit!!
Aantal keer gemaild waar mij bestelling blijft.. van ruim ander halve maand terug. Maar geen reactie helaas. Jammer dat ik voor zoveel geld besteld heb.
De bestelling snel ontvangen de volgende dag al. Goede service.
Nog geen product ontvangen, geen reactie via site, per e-mail niet bereikbaar, telefonisch niet bereikbaar. Ik hoop dat eea nog geleverd wordt.
Seit über zwei Wochen nicht geliefert. Artikel sollte vorrätig sein! Aber Geld per Paypal kassiert! Kein Service und keine Reaktion auf Emails und Anrufe!
 Antwoord van stalapotheek.nl
Momenteel is de Maxh niet verkrijgbaar door Corona, op de achtergrond wordt door de leverancier hard gewerkt dit product beschikbaar te krijgen, mensen zijn geinformeerd, echter er gaat wel eens iets mis. We doen ons best vlug te leveren.
niet geleverd geen reactie op email of berichten
Geen antwoord op telefoons of e-mails ik betaal en vervolgens geen enkel gehoor meer dat de bestelling onderweg is, ik hoop dat mijn bestelling alsnog spoedig aankomt want dit is gewoon mensen bedriegen en oplichten anders