indeSHOP.nlBeoordelingen

indeSHOP.nl - Bijzondere accessoires vind je bij indeSHOP!

indeSHOP is de leukste online winkel gespecialiseerd in bijzondere accessoires voor jezelf of als cadeau, voor hem of haar. Bij indeSHOP vind je een bijzonder aanbod accessoires rondom tassen, horloges, creditcardhouders, portemonnees, headwear en nog veel meer. Bij indeSHOP vind je altijd wel iets bijzonders. Kwaliteit staat voorop. indeSHOP is officieel reseller van alleen originele merken met 1 tot 5 jaar garantie!
ROImedia E-Commerce B.V.
De Giesel 5
6081 PG Haelen

Beoordelingen voor indeSHOP.nl

4.52 / 5.00

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over indeSHOP.nl

Snel en voordelig

Alles perfect.

prima levering

Een zeer vlotte levering

De levering was niet op tijd zoals bij bestelling was vermeld. Zat twee dagen verschil in. Maar de service en kwaliteit van klant contact was perfect. Werd netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Klantcontact is heel persoonlijk en geen standaard mail. Zal zeker een volgende keer weer bestellen bij Indeshop.

Well done

Mooi product. Voelt een stuk beter aan dan mijn oude goedkope namaakversie. Levering was ook snel en fijn

Geen enkel probleem in de verzending. Verpakking was goed en ook was alles zo goed geregeld dat et geen contact m er y de serviceafdeling g nodig was.

Perfect

Een heweldige ervaring om hier te bestellen.snel en betaalbaar

overzichtelijke website

Het ging nog sneller dan verwacht En ik ben helemaal verliefd op de tas die ik bij jullie heb gekocht

Binnen een dag heb ik mijn bestelling ontvangen.

Zeker voor meer

Perfect

Graag betere communicatie over moment van bezorging zoals bij Post.NL

Doen wat ze zeggen Gewoon perfect

Technisch mankement waardoor mijn adres niet bekend was bij inde shop.nl Bestelling hierdoor ruim 4 weken later binnen. Raad indeshop.nl aan om hun telefoonnummer op website en socials te checken, want niet bereikbaar. Dat is erg jammer als er iets mis is gegaan met de bestelling. Doch (via de mail ) erg vriendelijke klantenservice.

Kwaliteitsvol product. Alleen jammer dat het niet nog in een zakje of doosje zit. Gezien ik het cadeau wilde doen. Hierdoor moest ik het eerst in een gewone kartonnen doos stoppen om dan te kunnen verpakken. Daarnaast heb ik ook iets moeten terugsturen dit was gewoon omslachtig. Wel positief dat dit gratis was.