Beoordelingen voor nieuwesigaret.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 48 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 125 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Versand, Service, Produkt, alles einwandfrei und super abgewickelt.

snelle goede shop

Oke

Snelle en eerlijke service
5.00

Super snelle levering met hele goede prijzen.
Had alleen nog een vraag gesteld of ik de pg/vg mix in bruine flessen kon krijgen maar geen antwoord op gekregen. Jammer

Snel en prima service

alles perfect
5.00

Ben gewoon zeer tevreden, helemaal niks van te zeggen.
5.00

Snelle levering , zoals voorzien.
Degelijk ingepakt , producten van de beoogde kwaliteit .
5.00

Snelle levering, goede producten,goede service.
Eerder iets teveel van de producten dan te weinig
Blijf bij deze site

Geen
4.00

snelle levering en eerlijk produkt. top
5.00

Snelle service. 100 tevreden.

Heel goed
5.00

Ruime keuze en snelle levering aanrader top
5.00

Zeer tevreden over de 100mg nicotine , gisteren heb ik nog maar eens 500ml besteld

Alles in orde
5.00

Levering DHL valt tegen, krijg volgens track and trace tussen 14.00 en 18.00 uur maar staan dan al om 10.30 al voor de deur.
4.33

Beste,

Alles klopt gewoon. Vlotte levering en een goed product. De service weet ik niet, heb ik nog niet nodig gehad. :-)

Mvg, Pieter.

Gewoon goed
5.00

Was niet thuis bij levering, maar was naar afhaal punt gebracht, kon de dag erna ophalen. Goede service, hoop dat ik nog kan bestellen na 17 januari 2017
5.00

Super service, snelle levering en een hele goede prijs
Zeker aan te bevelen.
5.00

levering: na bestelling was niet compleet maar na email zijn de spullen snel als nog geleverd.

producten: daar ik nog helemaal je juiste instelling ken voor mijn perfecte smaak is het nog ff zoeken maar ben redelijk tevreden

service: jullie blijven vaag over de verhoudingen en het product als of het een staats geheim is
3.33
Redelijk

Makkelijke site om online te bestellen, altijd corecte afhandeling en netjes op tijd de spullen in huis.
Wat mij betreft een 10
5.00

Zeer tevreden en aan te raden webshop zijn correct en snelle levering. Alvast bedankt.
Mvg j.
5.00

Alles is perfect gegaan, van bestelling tot levering.
5.00

Zeer tevreden over nieuwe sigaret, over DHL helaas wat minder.
4.67

altijd correcte levering .snelle levering en de juiste producten. 1 keer een lekke verpakking gehad de dag daarna vervanging gekregen zonder meer een aanrader voor zelfmakers en voor de op voorhand gemengde producten. allebei al geprobeerd en altijd goed en lekker van smaak beste smaak die ik tot nu toe heb gekregen is de colasmaak zeker proberen als je van een zoete nasmaak houd bij het dampen
5.00

Snelle en correcte levering. Goeie service

all goed
5.00

Heel tevreden, vlotte levering en alles netjes verpakt.
5.00

Onlangs weer wat spulletjes besteld, paar biologische tabakaroma's, gewoon om uit te proberen en wat nicotine, zodat ik weer wat liquids kon maken. Zeer tevreden over deze shop.
4.67

Geweldige smaak goede verhoudingen snelle service meer moet dat niet zijn. Hier bestel ik zeker nog
5.00

Ik heb mijn spullen op tijd gekregen. Geen klachten.
4.33

Geen commentaar.
4.00

Prima bezorgd.
5.00

Snel bezorgd, goed verpakt, ben benieuwd naar het eind resultaat van de vloeistof die ik gemengd heb. Nog even laten steepen. wel voor herhaling vatbaar Met vriendelijke groet Matthijs.

Snel geleverd goed product
5.00

Alles kwam keurig binnen. Wel een klein puntje om het perfect te maken. Géén document envelop voor de accessoires van de pipetflesjes (liefst een ander zakje) en wellicht een beschrijving over hoe de pipetflesjes in elkaar te zetten. Alles was perfect verpakt hoor, maar kon dus nét een tandje beter. Toch 5 sterren.

topservice

truffle
Hertog Hendriklaan 7a
3743DL Baarn
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met nieuwesigaret.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen