transgroom.com/nl

302 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden807 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Duidelijkheid

Sneller bezorgen Meer duidelijkheid (hoeveel dagen voor opgestuurd) Terugsturen protocol verwarrend
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo Severine, bedankt voor je bericht. Momenteel hebben we een achterstand in het verwerken van onze bestellingen. Dit wegens grote drukte. We hebben dit reeds vermeld op onze website, Facebookpagina en in verschillende mailings die werden rondgestuurd. Excuses voor het ongemak. Alle info omtrent retourneren kan je duidelijk terugvinden bij onze FAQ online. Uiteraard ben je ook altijd welkom ons hierover per mail of per telefoon te contacteren. Alvast een fijne dag.
23 apr 2023

Is helemaal niet geschikt voor een Newfoundlander

Is helemaal niet geschikt voor het "trimmen" van een Newfoundlander hond.
25 apr 2023
Beste Peter, bedankt voor je bericht. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over het product. Echter hebben wij van jou geen mail ontvangen waarin je ongenoegen geuit werd. Laat ons gerust iets weten zodat we je kunnen helpen om de Matti op een correcte manier te gebruiken. Dit product is zeker geschikt voor het borstelen van een Newfoundlander maar waarschijnlijk heb je de verkeerde pinnen. Als de hond veel klitten heeft kan je best werken met de metalen pinnen. De plastiek binnen zijn enkel geschikt voor het dagelijkse onderhoud. Je mag ons bellen op 003256252010 of mailen naar info@transgroom.com. Alvast een fijne dag.
10 aug 2023
Niet meer mer DPD versturen en sneller geld terugbetalen
11 aug 2023
Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. We hopen in de toekomst een platform te kunnen aanbieden waarbij je zelf de transportfirma kan kiezen. Echter is de programmatie hiervan niet evident waardoor het nog even kan duren eer we dit effectief kunnen doorvoeren. Ik zie dat je bestelling geleverd werd op 8 augustus dus begrijp niet goed waarom er terugbetaald dient te worden. Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel niet om ons te contacteren per mail op info@transgroom.com of per telefoon op 0032 56 25 20 10. Alvast een fijn weekend. Met vriendelijke groeten, Sabine Ranson
JM
johan m.
westerlo belgie
29 apr 2023
zorgen dat mijn pakje komt
12 mei 2023
Hallo Johan, hartelijk dank voor uw bericht. Ik heb je eerder deze morgen nog een mailtje gestuurd omtrent je bestelling. Helaas hebben we het kleur van het bedje wat je besteld hebt niet voorradig. Ik heb je enkele alternatieve kleuren gestuurd waaruit je eventueel kan kiezen. In afwachting van uw antwoord wens ik je een heel fijne dag toe.
MJ
Antwoord van transgroom.com/nl
Hoi , Jammer om te zien dat U niet tevreden bent van ons bedrijf en samenwerking. Kunnen we U ergens bij helpen ? Dank je wel voor de feedback .