transgroom.com/nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden807 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

Nog niks ontvangen.

7 nov 2023
Hallo, hartelijk dank voor je beoordeling. Het klopt dat we de betaling in eerste instantie niet konden linken aan je bestelling omdat de nummer niet was ingevuld en er een andere naam werd gebruikt. Nadien is het inderdaad fout gelopen waardoor je bestelling enkele dagen langer heeft blijven haperen in ons magazijn. Excuses hiervoor.
de kwaliteit van de schaar laat te wensen over. Ze knipt wel, maar de rubber kwam bij het eerste gebruik al meteen los en het pinkstaafje wat het knippen vergemakelijkt is blijkbaar iets dat erin gevezen werd en was na het eerste gebruik gewoon verdwenen. Nog contact genomen met Transgroom voor vervanging van de schaar maar ze beroepen zich op hun algemene voorwaarden. Retours moeten binnen 7dagen. Ik kan het dus gewoon doen met een schaar die niet werkt zoals het hoort.
12 jul 2023
Beste Inge, bedankt voor je bericht. Scharen zijn inderdaad heel fragiel waardoor we geen lange garantie kunnen geven. Daarom vragen wij om deze te testen meteen na levering zodat er tijdig kan gereageerd worden wanneer er zich een probleem voordoet. Je kan de schaar nog steeds naar ons terugsturen en wij kunnen eerst nagaan of het al dan niet om een fabricagefout gaat. Indien het om een fabricagefout gaat dan kunnen we dit voor jou herstellen/vervangen onder garantie, zo niet dan kunnen we ze alsnog herstellen indien je bereid bent om de herstelkosten te betalen. De verzendkosten naar ons zijn op kosten van de klant als je buiten de retourperiode naar ons stuurt. Als onze slijper beslist dat het om een garantiegeval gaat dan sturen wij ze op onze kosten naar jou terug. Indien je nog vragen hebt, stuur me gerust een mailtje op sabine@transgroom.com. Met vriendelijke groeten.
4 okt 2023

Slechte afhandeling bestelling

Eerste keer kon de bestelling (terwijl er al wel was betaald) niet geleverd worden. De 2e bestelling (maanden later) kon geleverd worden maar het pakket werd niet per omgaande bezorgd. Eenmaal bezorgd werd het pakket onbeheerd achtergelaten terwijl ik enkele dagen niet thuis was. Op mijn mail naar de klantenservice werd niet geantwoord.
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo Peter, bedankt voor je bericht. Ik stuur je zo meteen even het mailverkeer door dat je hieromtrent gehad hebt met mijn collega Thijs. Waarschijnlijk is dit over het hoofd gezien. Wij proberen altijd de problemen met de transportdiensten zo snel mogelijk op te lossen. Indien er in het verleden al problemen geweest zijn met levering dan kan het een oplossing zijn om in de toekomst te laten leveren in een parcel punt dicht bij je woonplaats. Alvast een heel fijne dag.
28 jul 2023

My trusted onbetrouwbaar?

Ik krijg weinig info over mijn bestelling en heb geen idee wanneer er geleverd wordt. De meeste energie wordt gestoken in mensen te overtuigen een dure aanvullende verzekering te nemen. Ik begin te denken dat ik mijn bestelling niet geleverd krijg omdat ik die aanvullende verzekering niet heb genomen. Ik heb weinig vertrouwen.
11 aug 2023
Beste Conny, bedankt voor je bericht. Ik zie dat je bestelling geleverd is op 1/8. Indien dit niet het geval is mag je gerust contact opnemen met ons op info@transgroom.com of per telefoon op 0032 56 25 20 10. Ter info. De verzekering die wordt aangeboden op onze website heeft niets met Transgroom te maken. Dit is een aparte verzekering die kan genomen worden via Trusted Shops die je extra indekt bij verlies van pakket. Aarzel niet om ons te contacteren indien je nog vragen hebt. Alvast een fijne dag.