transgroom.com/nl

295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden808 beoordelingen in totaal

3 sep 2023
Wel wat op bestelling moeten wachten maar zeer tevreden. Heb een elektrische nagelvijl gekocht voor mijn chihuahua's en is een zaligheid om mee te werken. Ze waren wel kleine duiveltjes wanneer ze de nagelknipper zagen... een ware hel maar met deze vijl zijn het lammetjes ;-). De elektrische vijl is ook vrij stil en gemakkelijk te gebruiken. Pluspunt is dat je hem ook met usb kan opladen. Het bloedstelpend poeder nog niet moeten gebruiken voor de nageltjes. Tevreden hondjes = tevreden baasje :).

Stock fout, staat in stock maar is niet op voorraad. Bijbetaling voor soortgelijk product en vervolgens de betaling niet kunnen linken aan de bestelling met vermelding van klantennummer. Erg jammer. Nu 2 weken verder en nog niks ontvangen. Kleine sorry was voldoende geweest, of een uitleg in plaats van de fout bij de klant leggen. Jammer.

Beoordelingen voor transgroom.com/nl

bestelling WEB20230723113 was onvolledig. Toen het product terug op voorraad was werd het niet nagestuurd of ik moest verzendkosten betalen! Ik kreeg al 2 x de opmerking dat men geen nalevering doet wel terugbetaling. Als ik iets kan bestellen en het is niet op voorraad is het een fout van transgroom en zou het mooi zijn het product na te leveren. Dat is service!
14 nov 2023
Hallo Reinhilde, het spijt ons voor de problemen die je hebt ondervonden. Helaas komt het soms voor dat er een fout in onze stock zit waardoor we niet kunnen uitleveren. Excuses hiervoor. Fijne dag.
2 okt 2023

Geen extra meegeleverd. Bij het bestellen werd gevraagd om…

Bij het bestellen werd gevraagd om extra product te bestellen om in aanmerking te komen voor verassingspakket. Ik heb extra bestelt maar geen verassingspakket geleverd.
5 okt 2023
Hallo Ik zie inderdaad dat er iets is foutgelopen met het verwerken van je bestelling. Onze excuses hiervoor. We zullen je het verrassingspakket alsnog nasturen. Fijne dag.
Betrouwbare transporteur nemen ipv DPD, je kan pakket niet volgen omdat track and trace link weer eens niet werkt
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo Ana Bedankt voor je bericht. We zijn inderdaad van transporteur veranderd. In de toekomst wordt alles verstuurd via UPS. Fijne dag.
8 okt 2023
Bezorging duurt minimaal een week.
Antwoord van transgroom.com/nl
Hallo, bedankt voor je bericht. Het klopt dat wij momenteel een achterstand hebben in het verwerken van onze bestellingen. Excuses hiervoor. Wegens grote drukte is de levertermijn langer. Dit staat reeds al een 2-tal weken op onze website, Facebookpagina en op onze mailings genoteerd zodat iedereen hier zeker van op de hoogte is. Alvast een fijne dag.