Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

542 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.592 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2018
Wielersport Math Salden Limbricht voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

13 jun 2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend. Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie. Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig het pakket verstopt liggen. De bezorger heeft waarschijnlijk zélf voor ontvangst getekend Het pakket is nu alsnog in mijn bezit maar daarmee is de non-reactie van MS natuurlijk niet goedgepraat. Het zal wel héél erg druk zijn bij MS!

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

EG
Ellen G.
RIJSWIJK ZH
17 feb 2024
Jammer dat bij het bestellen al niet duidelijk was dat product uitverkocht was
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Goedendag Ellen, onze excuses. Wat wij op onze website hebben staan is normaliter ook voorradig. Echter, ondanks uiterste zorgvuldigheid komen er soms voorraadfouten voor. In dit specifiek geval missen we de schoenen in de winkel. Dan kan vele redenen hebben. Diefstal, foute telling of een verwisseld product. Helaas kunnen we dat niet meer achterhalen. Nogmaals onze excuses.

Allereerste super ervaring bij Math Salden

Heb bij Math Salden op de webshop aan een leuke prijs mijn nieuwe racefiets kunnen kopen. Vlotte afwikkeling van de bestelling - goeie communicatie met het transportbedrijf. Bij aflevering bleek een binnenband lek te lopen. Heb dit gemeld en binnen de paar dagen werden er 2 extra binnenbanden geleverd - uitstekende dienst na verkoop ook!
I made payment by bank transfer (provement of pay) and after 14 days, after contacting, they are still saying, that they didn't receive my payment.
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Good day, it is true. We have no interest in not sending your delivery. Your payment was credited to us on January 30. Statushistorie: 30-1-2024 09:37:35 Geslaagd (190)
Dit bedrijf levert altijd vlug en correct. Ik kijk vaak als eerste op de site van dit bedrijf als ik onderdelen zoek voor de fietsen.

Altijd een oplossing

Mocht er een onvolkomenheid zijn, het wordt zoals ik het heb mogen ervaren, altijd opgelost. Heb hier respect voor.
Snelle verzending/bezorging en snel antwoord op een door mij gestelde vraag per email. Echt top en geruststellend.
ES
E S.
Leiden

Weer prima geregeld

Al vele malen wat besteld bij Fa. Salden. Altijd prima verpakt en op tijd bezorgd Op naar de volgende bestelling.
21 jan 2024
Snelle afhandeling van retourzending. Had 2 maten besteld en 1 retour gestuurd, binnen 2 dagen afgehandeld, top!
21 jan 2024
Mooie producten, gunstige prijs, gangbare maten nog beschikbaar (elders niet)
EA
Erik A.
Vilvoorde
Snelle levering en veel onderdelen op voorraad en priis kwaliteit.
RH
Rutger H.
Amsterdam
11 feb 2024

Goede prijs voor een goed product

Duidelijke omschrijving en foto. Goede prijs en snelle levering
Altijd goede hulp en snelle verzending van producten.

Top service

Scherpe prijzen en super snelle bezorging.
Snel en zoals omschreven gewoon perfect 👌