Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

545 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.600 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2018
Wielersport Math Salden Limbricht voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

13 jun 2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend. Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie. Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig het pakket verstopt liggen. De bezorger heeft waarschijnlijk zélf voor ontvangst getekend Het pakket is nu alsnog in mijn bezit maar daarmee is de non-reactie van MS natuurlijk niet goedgepraat. Het zal wel héél erg druk zijn bij MS!

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

Fijne helm gekocht tegen een heke scherpe prijs
Vlotte en correcte levering tegen goede prijs.
Snelle levering en goeie maat infomatie
23 mrt 2024
Snell correcte afhandeling na aankoop
Mooi product voor een aangename prijs
RK

Scherpe prijs

Een scherpe prijs en snel verzonden
Snelle levering en de goede spullen.
Goede prijs en perfecte service
Snelle levering, goede prijs!
AS
Snelle en correcte levering.
Snelle services denken mee
HB