Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.610 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2018
Wielersport Math Salden Limbricht voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

13 jun 2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend. Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie. Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig het pakket verstopt liggen. De bezorger heeft waarschijnlijk zélf voor ontvangst getekend Het pakket is nu alsnog in mijn bezit maar daarmee is de non-reactie van MS natuurlijk niet goedgepraat. Het zal wel héél erg druk zijn bij MS!

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

EG
Ellen G.
RIJSWIJK ZH
17 feb 2024
Jammer dat bij het bestellen al niet duidelijk was dat product uitverkocht was
Antwoord van Wielersport Math Salden Limbricht
Goedendag Ellen, onze excuses. Wat wij op onze website hebben staan is normaliter ook voorradig. Echter, ondanks uiterste zorgvuldigheid komen er soms voorraadfouten voor. In dit specifiek geval missen we de schoenen in de winkel. Dan kan vele redenen hebben. Diefstal, foute telling of een verwisseld product. Helaas kunnen we dat niet meer achterhalen. Nogmaals onze excuses.
24 jul 2023
Gekocht mouwloos fietsshirt maat 3xl lijkt wel l.
2 aug 2023
Beste Hendrik, je kunt je shirt natuurlijk altijd ruilen.
7 mei 2023
Had schoenen besteld in maat 48, bezorgen ze 46. Stuur ik ze terug met tekst en uitleg. Krijg ik wel mijn aankoopbedrag terug maar de verzendkosten moet ik zelf betalen. Eind van het liedje, gedoe met bestellen, €7,45 kosten kwijt en geen schoenen. Hoe dan!? Na aanleiding van deze review hebben ze mij verzocht mijn rekeningnummer te sturen en vervolgens mijn verzendkosten vergoed. Nu 3 sterren.
12 aug 2023
Pakket heeft handtekening nodig Dit is vervelend omdat dhl het dan niet achter huis neerlegt. Volgende keer doe ik het cia andere webshop
25 aug 2023
Wij verzenden niet met DHL maar met Postnl. Deze vragen gelukkig voortaan weer bijna overal om een handtekening. (bevestiging voor ontvangst) Je kunt je pakket ook laten afleveren bij een Postnl punt of bij je buren af laten leveren, dan hoef je zelf er niet voor thuis te blijven.
17 sep 2023
Fietsbroek leek een geruild exemplaar en zat los in de verpakking. Dat hoort niet zo dus aandacht hiervoor is van belang.
17 sep 2023
Goedendag, u heeft niet een geruild exemplaar gekregen. Wij hebben naast een webwinkel ook een winkel. Hebben we een product niet in het magazijn liggen dan pakken we het artikel uit de rekken en pakken het weer in. Het staat wel op de site maar we zullen het nog duidelijk vermelden, bedankt in ieder geval voor je recensie.
27 jun 2023
21 jul 2023
Is er iets mis gegaan met je bestelling Sef?