Wielersport Math Salden Limbricht- Logo - Beoordelingen

Wielersport Math Salden Limbricht

530 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.551 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 nov 2018
Wielersport Math Salden Limbricht voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering, echter maten té klein, en dito snelle creditnota en retour betaling, beiden in 1 dag. Echter zou bij pasmaten de ervaring vragen. Bijv. bij Alé past de maat L mij als aansluitend, echter bij racefit moet je dan XL hebben! Kortom deel de pasmaat in 3 categorieën in; 1. Racefit (een strakke tot zeer strakke pasvorm, zg. 2e huid). 2. Aansluitend ofwel slim- fit waaronder je nog een shirt lange mouwen en basic later kan doen) en 3. Comfort, een ruimere pasvorm met meer bewegingsvrijheid en ideaal voor in de winter bij een jack waar 2 lagen onder het jack gedragen worden). Ik denk dat dat retourzendingen scheelt. Alleen de borstomvang bijv. zegt niet of iets te strak zit en kost de klant dan ook geen 8 euro retourkosten voor niets. Sommige berekenen deze retourkosten nl. niet wanneer iets niet past. Verder alles top!

13 jun 2023
Na verzending door Math Salden mocht ik geen pakket ontvangen. Ik ontving een bericht van ontvangst terwijl ik geen pakket in ontvangst had genomen. Op de PostNL site zag ik dat iemand voor ontvangst had getekend. Ik stuurde MS een mail met deze info. We zijn nu ruim 1 week verder en MS heeft helaas niet gereageerd op deze situatie. Afgelopen vrijdag zagen wij op een onlogische plek toevallig het pakket verstopt liggen. De bezorger heeft waarschijnlijk zélf voor ontvangst getekend Het pakket is nu alsnog in mijn bezit maar daarmee is de non-reactie van MS natuurlijk niet goedgepraat. Het zal wel héél erg druk zijn bij MS!

Beoordelingen voor Wielersport Math Salden Limbricht

Snelle levering maar pasmaat beter beschrijven

Ontzettend fijne en goede fietswinkel

Kundig en zeer vriendelijk personeel, eerlijke prijzen en (in sporadische geval dat er iets mis/kapot gaat) hele goede service.
PS
Pascal S.
Koog aan de Zaan

Dank Math Salden

Overzichtelijke website. Makkelijk bestellen en afrekenen. Mooie prijs voor 2 paar Roeckl fiets handschoenen. Dank Math Salden
Snelle bezorging, product beantwoordde aan de verwachtingen. Achteraf betalen is erg fijn.
10 mrt 2024
Heeft de onderdelen die anderen niet hebben en stuurt ze snel op

Goede informatie + snelle verzending

Snelle verzending, goede prijs, goede informatie, prima product.
Goed spul, passende prijs, vlotte levering! (lange stuurpen)
Snelle levering en ook evt retourzending is snel verwerkt.
KP
Kevin P.
Bielefeld
9 mrt 2024
Sehr schnell Lieferung und Bearbeitung der Bestellung
JV
J.A. v.
Zaandijk
Prima service, goede producten tegen een goede prijs
Makkelijk bestelproces en snelle levering .
JL
J L.
Zaandam
Altijd scherpe prijzen en vlotte levering.
Snell correcte afhandeling na aankoop
10 mrt 2024
Goede prijs, bezorging ook soepel !
Snelle levering en goede prijzen
IV
Snelle levering van onderdelen
Snelle levering, goede prijs!
snelle en correcte levering

Snelle correct 👌