licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.48/5.00

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

Een bedrijf scoort goed wanneer de producten, de levering en evt de communicatie in orde zijn. Nog duidelijker wordt de service die geboden wordt wanneer er eens iets niet goed gegaan is. Dat laatste was nu het geval. De afhandeling verliep snel, correct en naar volle tevredenheid! Ik zou hier vol vertrouwen opnieuw iets kopen.
Recht toe recht aan! gewoon je product in je mail, beetje problemen met het downloaden van product maar ik wist er van van voorgaande review.
Snelle levering en goede ondersteuning bij het installeren toen ik zelf daarbij vastliep.
Zeer voordelige aankoop. Koste me wel wat moeite om helemaal door te hebben hoe het downloaden en instaleren werkte. Maar het lukte uiteindelijk zonder hulp.
Ik heb het product Outlook 2016 nog niet kunnen inrichten als mijn mailprogramma en nog een openstaande vraag aan de service.
Super geholpen echt top
Snel, makkelijk en betrouwbaar. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed
Snel geleverd en een goede installatie beschrijving.
Alles naar wens!
Directe service. Enkel het installeren van het programma verliep moeizaam. Je moet echt alle details (die soms niet vermeld zijn) perfect uitvoeren of je krijgt "ongeldige code e.d.). Het team is heel behulpzaam en na lang zoeken, komt het in orde.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor je Feedback, het klopt inderdaad dat het bij jou wat moeizamer liep. Jij had problemen met je Origin account en dat is iets wat buiten onze macht ligt. Gelukkig heb je het opgelost en kan je nu fijn De sims 4 spelen :)
Het was voor een leek even puzzelen, Maar toch goed te doen. Dit dankzij de goede bbeschrijving.
Goede handleiding, geen problemen, zo klaar
Top, zoals het hoort!
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze top review! We zijn enorm blij met het compliment. Nogmaals bedankt voor het geven van deze feedback. Daar doen we het voor :)
Snel en goed
Alles ging heel vlot.
ik kreeg een code die niet werkte... direct een andere gekregen... goede service !!!.
Naar het blijkt werkte het product helemaal niet. Zelfs met een ict man die er goed verstand van heeft.
Antwoord van licentie Shop
Beste Bram, We hebben hierover per email met elkaar gesproken. Omdat je zelf hebt gekozen voor een externe partij konden wij jou helaas niet helpen. Omdat je namelijk een ander product hebt gekozen. Mocht je alsnog gebruik willen maken van je product neem dan gerust contact op!We zijn er namelijk van overtuigd dat we het konden oplossen maar helaas hebben wij deze kans niet gekregen.
Aanschaf liep goed en vlot en met behulp van installatie instructie verliep dat ook uitstekend.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze lovende review Arjan!