licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.47/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

ik kreeg een code die niet werkte... direct een andere gekregen... goede service !!!.
Naar het blijkt werkte het product helemaal niet. Zelfs met een ict man die er goed verstand van heeft.
Antwoord van licentie Shop
Beste Bram, We hebben hierover per email met elkaar gesproken. Omdat je zelf hebt gekozen voor een externe partij konden wij jou helaas niet helpen. Omdat je namelijk een ander product hebt gekozen. Mocht je alsnog gebruik willen maken van je product neem dan gerust contact op!We zijn er namelijk van overtuigd dat we het konden oplossen maar helaas hebben wij deze kans niet gekregen.
Aanschaf liep goed en vlot en met behulp van installatie instructie verliep dat ook uitstekend.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze lovende review Arjan!
levering:ok. nazorg: zozo
Top!
Dit was weer de zoveelste goede ervaring. Ik ben al lang een vaste klant en dat zal wel zo blijven. Mocht er weer iets voor doen, dan meld ik me weer via Dominique.
Alles naar verwachting
De productcode van het product werd niet meteen per mail verstrekt; hoewel dat wel was aangekondigd. Na een dag nog niet. Na een mail aan de helpdesk werd meteen de productcode handmatig verstrekt. Prima service!
Antwoord van licentie Shop
Beste Adri, Je hebt gelijk er was met jouw order inderdaad iets fout gegaan. De bestelling was wel binnen gekomen, maar de daadwerkelijke code werd niet automatisch verstuurd. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen door de bestelling handmatig te versturen. Excuses voor de vertraging. En bedankt voor het compliment :)
Top geregeld !
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze topper van een review, wordt door ons allen zeer gewaardeerd. Veel plezier met je product!
snelle bestelling en goed geholpen .een aanrader voor iedereen
Onmiddellijke levering. Voldoet aan de verwachting. Service niet nodig.
perfekt
Snelle levering met duidelijke handleiding voor installatie.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om jouw eerlijke feedback te geven. We zijn dan ook blij dat alles naar wens is. En de handleiding goed te volgen is . Graag tot ziens en nogmaals bedankt.
men heeft een foutje gemaakt, er werd een code van een verkeerd product opgestuurd. 1 telefoontje... en binnen de 5 minuten waren alle problemen verholpen. Top service : zeer behulpzaam en heel vriendelijk.
Antwoord van licentie Shop
Beste Hugo, Bedankt voor je feedback. Ja inderdaad we hadden een foutje gemaakt. Gelukkig was het inderdaad met een paar minuutjes opgelost. En ben vooral blij met jou eerlijke feedback! We maken allemaal wel eens een fout, maar het gaat erom hoe los je het op. En gelukkig hebben we dit goed en snel gedaan :)
Perfecte service
Antwoord van licentie Shop
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback te geven. Dit wordt door ons allemaal zeer gewaardeerd. En bedankt voor het compliment! Daar doen we het voor.
Gewoon goed
Antwoord van licentie Shop
Gewoon dankjewel voor het geven van deze feedback!
Het was lastig installeren.
Antwoord van licentie Shop
Beste Marlou, Allereerst bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je het lastig hebt ervaren om de software te installeren. Dit ondanks onze uitgebreide handleiding, die ook nog eens makkelijk te volgen is. Wij hebben jammer genoeg ook geen hulp vraag van jou binnen gekregen, want we hadden je graag geholpen. Mocht je nog hulp nodig hebben neem gerust contact op, we zijn er voor jou!
Betrouwbaar, doen wat ze beloven!
Geen