licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.47/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

Snel perfect
Betaalbaar, meteen geleverd en eenvoudig te installeren
Werkt prima en goede sevice
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Er was veel tijd voor nodig om outlook op mijn pc te krijgen met veel heen en weer mailen. Uiteindelijk bleek dat de net daarvoor gekochte office 2919 voor thuis en studie bij jullie naast het Nederlandse programma ook nog 3 nadere taal versies had geïnstalleerd. Daardoor kon ik de outlook versie niet installeren met de melding dat er iets fout was gegaan. Die op advies verwijderd en het was o.k.
Good service
Zeer goed product aan aantrekkelijke prijs, Aanbevolen!!!
Goede en snelle service!
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
1 bestelling gedaan. Helemaal doodgespamt om een review achter te laten. Geen aanrader.
top
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Ik had een paar kleine problemen met installeren. Ik ben netjes geholpen en alles werkt!
Perfect Bedrijf
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Goede service, alles prima geleverd
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
prima, heldere en snelle levering.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Super snelle levering. Prima werking. Geen problemen met installeren op de laptops van mijn zonen. Het doet wat het zegt!.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Net 2 licenties gekocht voor de Sims4, 20 euro per stuk. Krijg ik Instructies om Origin te downloaden zodat je daar de licentie kan verzilveren. Kost die zelfde Sims4 op Origin maar 9,99euro. Na contact via mail blijkt het een aanbieding van EA games zelf. Gewoon dikke pech.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Duidelijke installatie instructies, met de mogelijkheid tot support.Door een domme handeling mijnerzijds, is een een van de bestellingen dubbel besteld en afgerekend.Mijn verzoek om de dubbele bestelling terug te draaien kon niet worden ingewilligd, ivm fraude gevoeligheid.Ik heb daar wel begrip voor, maar vind het toch spijtig.Hartelijke groet,Jan van den Brink
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Snel, efficient en aan de beste prijs! AanraderðŸ
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Bijzonder vlot proces, zowel aankoop als installatie, prijs waar niemand tegen op kan.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Het is heel goed gegaan ideaal was ook, omdat wij in Spanje wonen de licencies zeer snel via e-mail werden toegestuurd en het installeren van windows 10 pro, microsoft office en antivirus van Norton met de nodige begeleiding perfect is verlopen. Ik raad daarom Licentie Shop van harte aan!Yvon