licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.47/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

Naar het blijkt werkte het product helemaal niet. Zelfs met een ict man die er goed verstand van heeft.
Antwoord van licentie Shop
Beste Bram, We hebben hierover per email met elkaar gesproken. Omdat je zelf hebt gekozen voor een externe partij konden wij jou helaas niet helpen. Omdat je namelijk een ander product hebt gekozen. Mocht je alsnog gebruik willen maken van je product neem dan gerust contact op!We zijn er namelijk van overtuigd dat we het konden oplossen maar helaas hebben wij deze kans niet gekregen.
Het was lastig installeren.
Antwoord van licentie Shop
Beste Marlou, Allereerst bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je het lastig hebt ervaren om de software te installeren. Dit ondanks onze uitgebreide handleiding, die ook nog eens makkelijk te volgen is. Wij hebben jammer genoeg ook geen hulp vraag van jou binnen gekregen, want we hadden je graag geholpen. Mocht je nog hulp nodig hebben neem gerust contact op, we zijn er voor jou!
Ik heb eerst Office 2019 gekocht en daarna Windows 10. Na het bestellen van Windows 10 kreeg ik het aanbod om Office 2019 met korting voor EUR 29,95 te kopen in plaats van EUR 59,95. Dat vond ik wel heel sneu. Als ik de bestellingen andersom had gedaan had dat 30 euro gescheeld. Ik heb hierover meteen contact opgenomen met Licentie shop en kreeg als antwoord: â€Ja, dat begrijpen we heel goed! Ik k
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|