licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.47/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

Een goede en snelle service
Installatieinstructie goed. Pakket werkt goed.
Snel geleverd en een goede installatie beschrijving.
Directe service. Enkel het installeren van het programma verliep moeizaam. Je moet echt alle details (die soms niet vermeld zijn) perfect uitvoeren of je krijgt "ongeldige code e.d.). Het team is heel behulpzaam en na lang zoeken, komt het in orde.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor je Feedback, het klopt inderdaad dat het bij jou wat moeizamer liep. Jij had problemen met je Origin account en dat is iets wat buiten onze macht ligt. Gelukkig heb je het opgelost en kan je nu fijn De sims 4 spelen :)
Snel en goed
ik kreeg een code die niet werkte... direct een andere gekregen... goede service !!!.
levering:ok. nazorg: zozo
De productcode van het product werd niet meteen per mail verstrekt; hoewel dat wel was aangekondigd. Na een dag nog niet. Na een mail aan de helpdesk werd meteen de productcode handmatig verstrekt. Prima service!
Antwoord van licentie Shop
Beste Adri, Je hebt gelijk er was met jouw order inderdaad iets fout gegaan. De bestelling was wel binnen gekomen, maar de daadwerkelijke code werd niet automatisch verstuurd. Gelukkig hebben we dit snel kunnen oplossen door de bestelling handmatig te versturen. Excuses voor de vertraging. En bedankt voor het compliment :)
perfekt
Geen
Snel perfect
Betaalbaar, meteen geleverd en eenvoudig te installeren
Werkt prima en goede sevice
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Er was veel tijd voor nodig om outlook op mijn pc te krijgen met veel heen en weer mailen. Uiteindelijk bleek dat de net daarvoor gekochte office 2919 voor thuis en studie bij jullie naast het Nederlandse programma ook nog 3 nadere taal versies had geïnstalleerd. Daardoor kon ik de outlook versie niet installeren met de melding dat er iets fout was gegaan. Die op advies verwijderd en het was o.k.
Good service
Zeer goed product aan aantrekkelijke prijs, Aanbevolen!!!
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Super snelle levering. Prima werking. Geen problemen met installeren op de laptops van mijn zonen. Het doet wat het zegt!.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Net 2 licenties gekocht voor de Sims4, 20 euro per stuk. Krijg ik Instructies om Origin te downloaden zodat je daar de licentie kan verzilveren. Kost die zelfde Sims4 op Origin maar 9,99euro. Na contact via mail blijkt het een aanbieding van EA games zelf. Gewoon dikke pech.
Geïmporteerd vanuit Feedback Company|
Duidelijke installatie instructies, met de mogelijkheid tot support.Door een domme handeling mijnerzijds, is een een van de bestellingen dubbel besteld en afgerekend.Mijn verzoek om de dubbele bestelling terug te draaien kon niet worden ingewilligd, ivm fraude gevoeligheid.Ik heb daar wel begrip voor, maar vind het toch spijtig.Hartelijke groet,Jan van den Brink