licentie ShopBeoordelingen

Beoordelingen voor licentie Shop

4.47/5.00

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over licentie Shop

Kreeg vrijwel meteen na de bestelling en betaling de licentievoorwaarden en een duidelijke instructie. Vervolgens verliep de installatie prima.
Na aankoop van MS Office 2019 licentie zou de benodigde licentiecode binnen een paar minuten per E-mail bij mij moeten zijn binnengekomen. Na een paar uur maar eens het servicenr. gebeld, met de mededeling dat die code nog niet was ontvangen. De toezegging, dat e.e.a. zou worden uitgezocht en het resultaat per E-mail zou worden verzonden, is gegaan zoals afgesproken. Prima geregeld.
Een bedrijf scoort goed wanneer de producten, de levering en evt de communicatie in orde zijn. Nog duidelijker wordt de service die geboden wordt wanneer er eens iets niet goed gegaan is. Dat laatste was nu het geval. De afhandeling verliep snel, correct en naar volle tevredenheid! Ik zou hier vol vertrouwen opnieuw iets kopen.
Recht toe recht aan! gewoon je product in je mail, beetje problemen met het downloaden van product maar ik wist er van van voorgaande review.
Snelle levering en goede ondersteuning bij het installeren toen ik zelf daarbij vastliep.
Zeer voordelige aankoop. Koste me wel wat moeite om helemaal door te hebben hoe het downloaden en instaleren werkte. Maar het lukte uiteindelijk zonder hulp.
Ik heb het product Outlook 2016 nog niet kunnen inrichten als mijn mailprogramma en nog een openstaande vraag aan de service.
Super geholpen echt top
Snel, makkelijk en betrouwbaar. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed
Alles naar wens!
Goede handleiding, geen problemen, zo klaar
Top, zoals het hoort!
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze top review! We zijn enorm blij met het compliment. Nogmaals bedankt voor het geven van deze feedback. Daar doen we het voor :)
Alles ging heel vlot.
Aanschaf liep goed en vlot en met behulp van installatie instructie verliep dat ook uitstekend.
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze lovende review Arjan!
Top!
Dit was weer de zoveelste goede ervaring. Ik ben al lang een vaste klant en dat zal wel zo blijven. Mocht er weer iets voor doen, dan meld ik me weer via Dominique.
Alles naar verwachting
Top geregeld !
Antwoord van licentie Shop
Bedankt voor deze topper van een review, wordt door ons allen zeer gewaardeerd. Veel plezier met je product!
snelle bestelling en goed geholpen .een aanrader voor iedereen