drogistdeal.nl- Logo - Beoordelingen

drogistdeal.nl

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden442 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2021
drogistdeal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik had eerst een slechte review geschreven dat mijn bestelling niet kwam en er niet gereageerd werd op mijn mails. Vandaag ontving ik echter mijn pakketje, weliswaar in een zwaar beschadigde doos, maar alles zat erin.

Het klopt niet wat ze zeggen op de website dat u binnen de zoveel werkdagen je het product binnen hebt… maar uiteindelijk sturen ze wel het product maar ze gebruiken een marge van ongeveer het dubbele dan wat er op de site staat.

Beoordelingen voor drogistdeal.nl

Het klopt niet wat ze zeggen qua levertijd

Great shop
24 feb 2024
Heb na twee weken nog steeds niks ontvangen, heb een mailtje gestuurd krijg ik geen reactie op.
PD
Pascale d.
Hilvarenbeek
1jan besteld (coronatesten) 15 januari pas geleverd. Er zou tussen de 5-10 geleverd worden , wat al erg lang duurt. Voor mij geen volgende bestelling

Gewoon goed

Duidelijke omschrijving die klopt. Levertijd zoals aangegeven. Vriendelijke reactie van de klantenservice als je een vraag hebt.
Pakje na 14 dagen nog niet ontvangen. Ook geen communicatie erover ontvangen.

Prima

25 apr 2023

Het duurde een ruime week voordat de goederen werden verzonden.

Op dinsdag 11 april 2023 heb ik de goederen besteld. Op woensdag 19 april werden ze, wegens drukte, verzonden. Op de 21e heb ik ze ontvangen. Verder was alles zoals het hoorde.
24 jun 2023
Lang op de bestelling moeten wachten Gemaild geen reactie Geappt via whatsapp nummer pas 3 dagen later een reactie
24 apr 2023

Goede prijs micro omvormer PV

Ondanks de naam voor een goede prijs een microomvormer voor een zonnepaneel gekocht!
26 jun 2023
Best snel geleverd, alleen niet zo op de hoogte gebracht.
20 jun 2023
Snel geleverd, lage prijs, goede kwaliteit.
30 apr 2023
Scherpe prijzen en snelle levering
28 aug 2023
De stiptheid van de bestelling
1 mei 2023
Mooi en snel verzonden