blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13-4-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13-4-2021
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

346 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Helaas werkt dit product niet prettig in de praktijk. Je krijgt het blok moeilijk zacht tussen je handen waardoor het slecht uit te smeren is op je lichaam. Op je gezicht is het al helemaal niet prettig. Je kan ook het blok direct over je huid smeren maar dan zit het er weer veel te dik op. Als je het blok meeneemt in het blikje naar het strand, wordt het blok juist veel te zacht, plakt het in het blikje en kan je hem helemaal niet meer gebruiken. Erg teleurgesteld dus!
Deodorant in blikje is maar tot augustus 2022 houdbaar, de andere tot september. Jullie pretenderen dat je er 3 maanden mee kunt doen. Niet zo fijn als je spullen krijgt die al over datum heen zijn…..
Ik vind de make-up reiniger en de gezichtscrème bar te hard/ droog, ondanks het warme weer. Ik moet te hard wrijven om de make-up te verwijderen en om de crème te verdelen over mijn gezicht.
De zeepblokken schuimen lekker en de deodorant bevalt prima. Bergamotdeo werkt goed bij de gevoelige huid. Even wennen om met jouw vingers de deo aan te brengen, maar zou nu niet anders meer willen.
Lekkere geur, makkelijk in gebruik en klimaat vriendelijk. Makkelijk om mee te nemen zowel naar het zwembad of straks op reis via vliegtuig of trein. Iig heel blij mee.
Je hoeft niet thuis te blijven voor je bestelling bij blokzeep. Het past gewoon in je brievenbus. Perfect!!!
Snel geleverd en ziet er leuk uit. Nu nog kado geven en afwachten wat ze er van vinden
De zeep bevalt goed, zeker in het zakje. De shampoo moet ik nog gaan gebruiken.
Heel goed prima tot een volgende keer
De geur was echt heel leuk erg lekker!
Schuimt mooi en ruikt heerlijk
Vlug en goed product
Top!