blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

Details over blokzeep.com

blokzeep.com - Beschrijving

Vind u ook dat persoonlijke verzorging in de badkamer milieuvriendelijker moet? De webwinkel voor duurzame en natuurlijke shampoo, conditioner, body en scheer bars! Een fles shampoo bevat gemiddeld 80% water. Dit water wordt de wereld overgescheept naar talloze badkamers. Onze zepen worden binnen Europa met de hand gemaakt en door de hoge concentratie (1 bar staat gelijk aan 3 flessen shampoo) besparen we bij het vervoer ook nog eens extra uitstoot! Tegenwoordig lijk je er bijna niet meer omheen te kunnen: plastic flessen shampoo, conditioner, douchegel, plastic wegwerp scheermesjes en aluminium flessen scheerschuim. Producten die binnen de kortste keren weer op de afvalstapel liggen. Veel producten die wij gewend zijn in plastic te kopen, kunnen ook heel goed in een natuurlijkere verpakking. Onze producten, inclusief verpakking zijn dan ook geheel plasticvrij! Daarbij zijn al onze verpakkingen cradle-to-cradle geproduceerd, wat betekent dat ze CO2 neutraal gemaakt worden en ze (inclusief de inkt) volledig biologisch afbreekbaar zijn. Het is bij veel badkamerproducten vaak onduidelijk wat er allemaal in zit. Zo bevatten veel producten Palmolie, waarvoor enorme stukken regenwoud worden gekapt in Azië. Daarom bevatten onze producten alleen natuurlijke ingrediënten. Onze shampoo bars en conditioner bars gemaakt zonder SLS en parabenen en zijn ze palmolievrij. Zo zorgen wij dat ook een natuurlijke en transparante ingrediëntenlijst heel gewoon wordt!
Blokzeep
Tweede Atjehstraat 5R
1094 KZ Amsterdam
Sofia Abramtsjoek

Beoordelingen voor blokzeep.com

507 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

van MG B.
Ik heb de eucalyptus shampoo blok besteld voor mijn puber dochters met vet haar. Helaas is het resultaat niet zoals ik gehoopt had. Om de dag hebben ze evengoed vet haar en moeten ze het wassen. Verder prima in gebruik maar toch jammer dat het niet het juiste resultaat geeft.
Ik zoek zeep zonder alcohol. Zo wordt het op de site aangeboden. Toen ik het product echter binnen kreeg, bleek er wel alcohol in te zitten. Direct een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen
De body lotion was snel op. Shampoo met conditioner goed.
Mijn eerste blokzeepkreeg ik cadeau bij een paar wolkyschoenen. Ik heb al een aantal jaren plastic vrije zeep maar deze ruiken ook nog lekker
Blij met de verzorgings producten, nu alleen nog meer Nederlandse, minder reistijd, minder vervuiling
Fantastische make-up remover bar! Werkt makkelijk in combinatie met de herbruikbare wattenschijfjes
Fijne site met goede uitleg over de producten. Ook de levering is prima
Snelle verzending en goede service.
snel, zeer goeie produkten, vegan !
Compact en lichtgewicht
Top