blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
blokzeep.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Ik was aardig sceptisch... 3x wrijven over je haar moet voldoende zijn, ook voor lang haar... Ja hoor, echt niet! Dacht ik nog voor ik onder de douche stapte! Normaal was ik mijn (heup) lange haar 2x met shampoo om een schoon en kambaar gevoel te hebben... 3x met de zeep over het haar is inderdaad voldoende! Ruikt subtiel en na 1x ingestopt te hebben voelde het al zacht, schoon en doorkambaar! Oude gewoontes leer je niet in 1 dag af, dus ook een 2e keer in gesopt, maar dan door de zeep in m'n handen te wrijven. En ook deze hoeveelheid sop was voldoende om mijn haar in te soppen! Ik ben enthousiast!

11 jul 2023
Ik weet nog niet hoe ik me nou voel over de zonneblok. Hij ruikt lekker en mijn huid is er minder glibberig mee dan met zonnebrandcreme. Ook is het handig meenemen in zo'n klein reisblikje. De verpakking is super, alleen een kartonnetje en papiertje. Maar er zijn zeker ook nadelen: - ik heb géén idee hoe veel ik op moet doen: het smelt moeilijk in mijn handen waardoor opsmeren veel werk is en het lijkt alsof ik bijna niets opdoe - Het is lastig te zien waar en hoe veel ik op heb gedaan op mijn lichte huid. Misschien dat het op bruinere huidjes beter zichtbaar is, maar dat zal dan vooral komen door de - witte waas zijn die achterblijft. Dat hoort natuurlijk bij een minerale zonnebrand maar ik kreeg wel opmerkingen dat ik er slecht uit zag. - Ook krijg ik hele rare druppeltjes (zweet?) die op mijn poriën blijven zitten als ik deze zonnebrand op heb. Mijn hele neus en bovenlip zijn nat! - Na een weekje is er al een flink stuk van het blok af, dus ik ben benieuwd hoe lang hij echt mee gaat.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters