blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

337 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

12 aug. 2022
Het make up remover blokzeepje werkt perfect! Geen pijnlijke ogen. Ik gebruik 'm alleen voor gewone make up (ik gebruik geen waterproof make up)
23 aug. 2022
de snelle levering. Misschien kleine stukjes voor de reuk. Ik heb bijv. rozengeur besteld en die valt een beetje tegen.
27 aug. 2022
van e z.
Goede uitleg over hoe de zeep te gebruiken. En waarom er voor gekozen wordt op een natuurlijke manier zeep te maken.
10 aug. 2022
Geweldige service! Blokzeep geeft altijd fijn advies en hun producten zijn zo heerlijk.
25 aug. 2022
van e z.
Snelle levering. Duidelijke uitleg over hoe de zeep te gebruiken. Met voorbeelden.
24 aug. 2022
Snel geleverd. Mooi en praktisch zeepbakje waar ik 3 a 4 zeepbars op kwijt kan
2 aug. 2022
Fijn product , de gezichtscrème vind ik niet fijn in gebruik.
10 aug. 2022
Ik ben bang dat de blokzeep erg snel op is…
2 aug. 2022
Mooi product, snel geleverd. Wel prijzig.
17 aug. 2022
Fijne producten en uitstekende service.
12 aug. 2022
heerlijk, precies zoals beloofd.
25 aug. 2022
11 aug. 2022
9 aug. 2022
8 aug. 2022
31 jul. 2022
Helaas werkt dit product niet prettig in de praktijk. Je krijgt het blok moeilijk zacht tussen je handen waardoor het slecht uit te smeren is op je lichaam. Op je gezicht is het al helemaal niet prettig. Je kan ook het blok direct over je huid smeren maar dan zit het er weer veel te dik op. Als je het blok meeneemt in het blikje naar het strand, wordt het blok juist veel te zacht, plakt het in het blikje en kan je hem helemaal niet meer gebruiken. Erg teleurgesteld dus!
4 aug. 2022
Deodorant in blikje is maar tot augustus 2022 houdbaar, de andere tot september. Jullie pretenderen dat je er 3 maanden mee kunt doen. Niet zo fijn als je spullen krijgt die al over datum heen zijn…..
4 aug. 2022
Ik vind de make-up reiniger en de gezichtscrème bar te hard/ droog, ondanks het warme weer. Ik moet te hard wrijven om de make-up te verwijderen en om de crème te verdelen over mijn gezicht.