blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13-4-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13-4-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

412 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Ik zoek zeep zonder alcohol. Zo wordt het op de site aangeboden. Toen ik het product echter binnen kreeg, bleek er wel alcohol in te zitten. Direct een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen
De body lotion was snel op. Shampoo met conditioner goed.
Heerlijke zeepjes Vooral de make upremover zeep is heerlijk en werkt echt goed ook op waterproof makeup en laat je huid heel lekker zacht en geurig voelen
Voor de puber gekocht voor het vettige haar en het werkt. Het haar is zachter en luchtiger geen slierten meer. Aanrader voor radeloze pubers
Ik heb de make up remover en gezichtsreiniger aangeschaft. Ik wil niks anders meer! Mijn huid is nog nooit zo schoon geweest
Fantastische make-up remover bar! Werkt makkelijk in combinatie met de herbruikbare wattenschijfjes
Fijne site met goede uitleg over de producten. Ook de levering is prima
Top producten en groen geleverd in een kartonnen doosje.
Snelle verzending en goede service.
snel, zeer goeie produkten, vegan !
Compact en lichtgewicht
👍