blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

337 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

De bestelling werd snel bezorgd en de shampoobar is fijn in gebruik.
Ik gebruik de body zeep en de shampoo zeep. Het ruikt lekker, voelt lekker en mijn haar wordt er voller door.
Suggereer niet dat de bestelling de volgende dag bezorgd wordt als je weet dat de fietskoerier er langer over doet. Fietskoerier is een prima ding en accepteer gewoon dat het wat langer duurt.
Ik gebruik mn de zeep en shampoo. Vooral de laatste bevalt mij heel goed. Schuimt lekker en ruikt goed. Je doet echt een lange tijd met het blok.
Je hoeft echt maar een beetje te gebruiken en meert goed uit. Vervolgens heb je de hele dag geen last meer van een onaangename geur onder je oksels!
Ben erg blij met de shampoo en duurzame verpakking
15 sep. 2022
Heerlijke zachte zeep , top
15 sep. 2022
14 sep. 2022
Goede producten. Met dit keer een leuke actie
13 sep. 2022
heerlijke zeep
13 sep. 2022
Fijne deo moet nog wel even wennen aan de vette vingers
12 sep. 2022
de shampoo is erg fijn! Lekker veel schuim, top! En de gewone zeep is ook erg fijn! en opbrengst van blauw gele zeep gaat volledig naar Oekraine en wordt bezorgt met fietskoerier. Goed Bezig!
12 sep. 2022
Haar voelt super aan, blijft meerdere dagen goed zitten helemaal top
11 sep. 2022
Schuimt maar matig, lang proberen om wat zeep te krijgen, brokkelt snel. Geur snel weg. Ik koop het niet meer.
8 sep. 2022
7 sep. 2022
Ik vind de shampoo en het zeep heerlijk
7 sep. 2022
Goede en snelle levering. Fijn dat het in de brievenbus past.
6 sep. 2022
Prachtige en fijne zeep, mijn hele badkamer ruikt ernaar