blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

317 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

21 nov. 2022
Ik heb de eucalyptus shampoo bar aangeschaft. De bar is in het bijzonder geschikt voor vet haar. Op de website wordt gesuggereerd, dat je je haar minder hoeft te wassen. Helaas heeft de bar voor mij niet het gewenst effect en moet ik, zoals gebruikelijk mijn haar iedere dag wassen.
24 okt. 2022
11 sep. 2022
Schuimt maar matig, lang proberen om wat zeep te krijgen, brokkelt snel. Geur snel weg. Ik koop het niet meer.
3 sep. 2022
De levering was prima maar de 2-1 shampoo + conditioner voldoet niet aan de verwachtingen. Het haar zit na het wassen helemaal in de klot, wat niet zou mogen doordat het shampoo + conditioner is.
13 dec. 2021
31 jul. 2022
Helaas werkt dit product niet prettig in de praktijk. Je krijgt het blok moeilijk zacht tussen je handen waardoor het slecht uit te smeren is op je lichaam. Op je gezicht is het al helemaal niet prettig. Je kan ook het blok direct over je huid smeren maar dan zit het er weer veel te dik op. Als je het blok meeneemt in het blikje naar het strand, wordt het blok juist veel te zacht, plakt het in het blikje en kan je hem helemaal niet meer gebruiken. Erg teleurgesteld dus!
18 feb. 2022
Er kwam al snel schimmel op de face crème. Gemaild daarover, maar het antwoord was compleet nietszeggend. Kreeg meer t idee dat t mijn eigen schuld was. Wel tevreden over shampoo, maar door deze ervaring haak ik af als klant.
25 apr. 2022
Ik zoek zeep zonder alcohol. Zo wordt het op de site aangeboden. Toen ik het product echter binnen kreeg, bleek er wel alcohol in te zitten. Direct een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen
16 mei 2022
Vreselijk pijnlijk als je ook maar een druppel in je ogen krijgt! Niet kopen!
23 dec. 2021
Ik vind de zeep de huid te veel uitdrogen