blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
blokzeep.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Ik was aardig sceptisch... 3x wrijven over je haar moet voldoende zijn, ook voor lang haar... Ja hoor, echt niet! Dacht ik nog voor ik onder de douche stapte! Normaal was ik mijn (heup) lange haar 2x met shampoo om een schoon en kambaar gevoel te hebben... 3x met de zeep over het haar is inderdaad voldoende! Ruikt subtiel en na 1x ingestopt te hebben voelde het al zacht, schoon en doorkambaar! Oude gewoontes leer je niet in 1 dag af, dus ook een 2e keer in gesopt, maar dan door de zeep in m'n handen te wrijven. En ook deze hoeveelheid sop was voldoende om mijn haar in te soppen! Ik ben enthousiast!

11 jul 2023
Ik weet nog niet hoe ik me nou voel over de zonneblok. Hij ruikt lekker en mijn huid is er minder glibberig mee dan met zonnebrandcreme. Ook is het handig meenemen in zo'n klein reisblikje. De verpakking is super, alleen een kartonnetje en papiertje. Maar er zijn zeker ook nadelen: - ik heb géén idee hoe veel ik op moet doen: het smelt moeilijk in mijn handen waardoor opsmeren veel werk is en het lijkt alsof ik bijna niets opdoe - Het is lastig te zien waar en hoe veel ik op heb gedaan op mijn lichte huid. Misschien dat het op bruinere huidjes beter zichtbaar is, maar dat zal dan vooral komen door de - witte waas zijn die achterblijft. Dat hoort natuurlijk bij een minerale zonnebrand maar ik kreeg wel opmerkingen dat ik er slecht uit zag. - Ook krijg ik hele rare druppeltjes (zweet?) die op mijn poriën blijven zitten als ik deze zonnebrand op heb. Mijn hele neus en bovenlip zijn nat! - Na een weekje is er al een flink stuk van het blok af, dus ik ben benieuwd hoe lang hij echt mee gaat.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Deodorant does not work

Yet another beautiful concept, but unfortunately the deodorant just simply doesn't work. I don't sweat too much, the summer is not even here yet, but the results are disappointing. Wasted money truly :( The conditioner is amazing though and I would for sure buy that one again!
Een paar keer mis gegaan met versturen. Maar goed en correct opgelost .wel vervelend .
Bestellen is gemakkelijk en de shampoo en conditioner zijn prettig in het gebruik. Alleen als je het in je ogen krijgt prikt het meer dan andere shampoo's. En de conditioner en shampoo zien er hetzelfde uit, dat is lastig als je dezelfde kleur shampoo en conditioner gebruikt.
RR
Rachel R.
Lelystad
het zijn heerlijke geuren, maar het gebruik is wennen. Dan gaat het bij mij om gezichtsreiniging en gezichtsverzorging. De deodorant crème ben ik inmiddels aan gewend en die is heel fijn.
6 jan 2024
Snelle levering, netjes verpakt.
De bezorging klopte niet. Er werden wattenstaafjes geleverd, maar wattenschijfjes besteld en betaald. Om het in orde te krijgen moest ik aan het werk: een foto maken van de bestelbon en de levering en die e-mailen. Vervolgens zou ik dan een retourbon krijgen om de wattenstaafjes terug te sturen. Dus moest ik weer naar het postkantoor (2 km). Toen kwam het aanbod dat ik de wattenstaafjes mocht houden met een korting van 35%, wat volgens jullie zeer uitzonderlijk was. Jullie maken een fout en ik moet aan het werk of betalen voor iets wat ik niet echt wil. De bars van jullie zijn overigens uitstekend.
De bestelling werd niet volledig geleverd. Bellen leverde alleen op dat ik een foto van de geleverde bestelling moest maken. Daarna werd het “vergeten” deel opgestuurd. Niet even een klein extraatje vanwege de gemaakte vergissing, of een sorry. En dus niet zo duurzaam: 2 x moest daarvoor een busje voorrijden. Dat is nog het meeste jammer.
11 jun 2023

Kamille shampoo

25 aug 2023
Vind het een heerlijke zachte zeep en champoo, alleen de deodorant v8nd ik minder sterk, heb moeite deze uit het blikje te halen om op te brengen , al in warm water gedaan wordt wel wat beter , maar zit het er te lang en/ of te warm in wordt het vloeibaar...ruikt wel erg lekker zegt men
15 okt 2023
Zowel de body als hair blokjes ruiken lekker en gaan redelijk lang mee. Het schuimt ook goed. Het plasticvrije idee spreekt mij zeer aan en is de reden van mijn aankopen. Het enigste wat bij mij geen succes was, was de deo. Deze koekte aan onder mijn oksels en rook vreemd. Misschien is de combinatie van mijn zweet met de ingredienten van de deo ongeschikt. Misschien dat anderen er geen last van hebben. Maar over de hair en body blokjes ben ik zeer tevreden.
9 jun 2023
Even wennen. Ik moet er even aan wennen, want het is een blok zonnebrand. Je kunt het het best even in de zon laten opwarmen, het blok daarna over je lichaam halen en dan uitsmeren. Laat een beetje een witte waas achter. Niet echt een duidelijk negatief of positief gevoel over :)
14 apr 2023

Heerlijke producten en knap verstuurd

De wijze van versturen , als het kan door de brievenbus. De producten zijn goed , en het idee erachter ook. Verander de wereld begin bij jezelf he. 1 klein kritiek puntje, de dikkere shampoo is wat moeilijk uit het blikje te halen. Heb het opgelost hoor.
31 okt 2023
Snelle levering en fijne producten. Ik ben nog wel een beetje zoekende wat ik het beste kan doen als de blok bijna op is. Er ontstaan dan vaak kleine stukjes die moeilijk vast te houden en te gebruiken zijn.
HM
Han M.
Ovezande
16 mei 2023
Haar zeep bevalt prima, weinig nodig toch veel schuim. Een netje eromheen is wel aan te bevelen. De zeep kan dan na gebruik goed drogen, waardoor langer plezier van stuk zeep.
4 sep 2023
Snelle bezorging, lekkere producten, 1 kleine aanmerking, de snippers van papier ter bescherming. Wat een ellende, als je even niet oplet je hele kamer onder de snippers.
22 apr 2023
Niets , dit is prima het idee dat het natuurlijk is zonder plastics is al goed genoeg., en je doet er lang mee. Misschien een sterkere dennengeur .. dat is wel lekker…..
27 jun 2023
lekker zeepig voor je haar, de cremespoeling voelde ik niet zo, te veel klitten bleven er achter, maar ik heb veel haar