blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.com

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.058 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
blokzeep.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Ik was aardig sceptisch... 3x wrijven over je haar moet voldoende zijn, ook voor lang haar... Ja hoor, echt niet! Dacht ik nog voor ik onder de douche stapte! Normaal was ik mijn (heup) lange haar 2x met shampoo om een schoon en kambaar gevoel te hebben... 3x met de zeep over het haar is inderdaad voldoende! Ruikt subtiel en na 1x ingestopt te hebben voelde het al zacht, schoon en doorkambaar! Oude gewoontes leer je niet in 1 dag af, dus ook een 2e keer in gesopt, maar dan door de zeep in m'n handen te wrijven. En ook deze hoeveelheid sop was voldoende om mijn haar in te soppen! Ik ben enthousiast!

11 jul 2023
Ik weet nog niet hoe ik me nou voel over de zonneblok. Hij ruikt lekker en mijn huid is er minder glibberig mee dan met zonnebrandcreme. Ook is het handig meenemen in zo'n klein reisblikje. De verpakking is super, alleen een kartonnetje en papiertje. Maar er zijn zeker ook nadelen: - ik heb géén idee hoe veel ik op moet doen: het smelt moeilijk in mijn handen waardoor opsmeren veel werk is en het lijkt alsof ik bijna niets opdoe - Het is lastig te zien waar en hoe veel ik op heb gedaan op mijn lichte huid. Misschien dat het op bruinere huidjes beter zichtbaar is, maar dat zal dan vooral komen door de - witte waas zijn die achterblijft. Dat hoort natuurlijk bij een minerale zonnebrand maar ik kreeg wel opmerkingen dat ik er slecht uit zag. - Ook krijg ik hele rare druppeltjes (zweet?) die op mijn poriën blijven zitten als ik deze zonnebrand op heb. Mijn hele neus en bovenlip zijn nat! - Na een weekje is er al een flink stuk van het blok af, dus ik ben benieuwd hoe lang hij echt mee gaat.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Deodorant does not work

Yet another beautiful concept, but unfortunately the deodorant just simply doesn't work. I don't sweat too much, the summer is not even here yet, but the results are disappointing. Wasted money truly :( The conditioner is amazing though and I would for sure buy that one again!
Een paar keer mis gegaan met versturen. Maar goed en correct opgelost .wel vervelend .
De bestelling werd niet volledig geleverd. Bellen leverde alleen op dat ik een foto van de geleverde bestelling moest maken. Daarna werd het “vergeten” deel opgestuurd. Niet even een klein extraatje vanwege de gemaakte vergissing, of een sorry. En dus niet zo duurzaam: 2 x moest daarvoor een busje voorrijden. Dat is nog het meeste jammer.
De bezorging klopte niet. Er werden wattenstaafjes geleverd, maar wattenschijfjes besteld en betaald. Om het in orde te krijgen moest ik aan het werk: een foto maken van de bestelbon en de levering en die e-mailen. Vervolgens zou ik dan een retourbon krijgen om de wattenstaafjes terug te sturen. Dus moest ik weer naar het postkantoor (2 km). Toen kwam het aanbod dat ik de wattenstaafjes mocht houden met een korting van 35%, wat volgens jullie zeer uitzonderlijk was. Jullie maken een fout en ik moet aan het werk of betalen voor iets wat ik niet echt wil. De bars van jullie zijn overigens uitstekend.
22 nov 2023
Veel te duur zeep is zo op voldoet niet aan verwachting.
27 sep 2023
Verpakking was kapot. Zeep beschadigd. Stukjes afgebroken
24 sep 2023
2 weken geleden besteld en nog steeds niet ontvangen!!
9 sep 2023

Shampoo is prima, conditioner niet

Shampoo is prima. Maar conditioner vind ik niet doen wat het moet doen. Mijn haar wordt niet beter doorkambaar.
23 jul 2023
Het is klein en duur.
11 jul 2023

Blokzeep zonneblok: ik weet het nog niet

11 jul 2023
Bestelling nog steeds niet geleverd en geen reacties op email
23 jun 2023

Na 8 dagen nog geen bericht dat pakketje is opgestuurd

Ik heb mijn pakketje an 15 juni nog steeds niet ontvangen. Het enige bericht dat ik heb gekregen is dat ze ermee aan de slag gaan. Verder niets meer vernomen. Als het versturen vertraging heeft opgelopen, zou ik het op prijs stellen als ze dit laten weten.
23 jun 2023
Nooit meer!! Valse beloftes, bieden spullen aan die ze niet kunnen leveren, slechte service, zijn niet bereid tot enige tegemoedkoming en de klantenservice reageert gewoon niet...
20 jun 2023
ik heb geen zeep ontvangen tot op heden de bestelling is een week + 1 dag geleden gedaan
Nog geen bestelling ontvangen
7 mei 2023

Producten zijn fijn, maar geef de korting ook als je het al in je mand hebt zitten

Beetje lullig als ik meerdere zaken bestel en dan bij het afrekenen een aanbieding krijg om iets dat al in de bestelling zit met grote korting bij te bestellen.
25 apr 2023
Prachtige zeepjes, alleen heb ik ze gekocht voor mijn vader. Hij is een echte bouwvakker en dacht hem een BLOK zeep te geven. Maar het is de naam het merk want de zeepjes zijn eigenlijk veel kleiner van verwacht. Ze pasten gewoon door de brievenbus.
20 apr 2023

Website werkte niet naar behoren, te laat geleverd

Ik kon door een fout op de website geen cadeauset xs bestellen. Na vriendelijk en goed contact te hebben gehad met de klantenservice is het probleem opgelost. Mij werd echter gemeld dat het product de volgende dag geleverd zou worden, maar dat is ook niet gelukt. Het verjaardagscadeau is door de fout op de website en de vertraging in levering te laat aangekomen. Ontvanger was overigens wel blij met het product.