blokzeep.com- Logo - Beoordelingen

blokzeep.comReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
blokzeep.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij blokzeep.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor blokzeep.com

337 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 apr. 2022
Blokzeep heeft voor mij twee zijden: de zakelijke en de persoonlijke. Beide voor mij super positief! Zelf gebruik ik inmiddels de shampoo, conditioner, make-up remover en het bodyblok. Super tevreden! Mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Waar ik even bang was voor 'ik zal morgen wel met stro-haar wakker eorden' is dit absoluut niet het geval geweest. Mijn haar is vanaf dag 1 een stuk blijer, mijn badkamer is minder ontploft én het is beter voor het milieu! Win-win! Ik ben trots een Blokzeep-verkooppunt te mogen zijn!

13 dec. 2021
Ik heb de make-up remover bar gekocht en wil heel graag van dit product houden, maar moet helaas toch tot de conclusie komen dat hij niet doet wat hij belooft. De bar ruikt erg lekker en het is inderdaad fijn dat hij niet prikt in de ogen, maar waterproof mascara verwijderen is echt een drama! Boenen tot mijn huid schraal is (ik gebruik een herbruikbaar katoenen schijfje), en de volgende ochtend alsnog zwarte kringen onder mijn ogen, en een huid die nog steeds pijnlijk is van het boenen. Een grote teleurstelling.

Beoordelingen voor blokzeep.com

Suggereer niet dat de bestelling de volgende dag bezorgd wordt als je weet dat de fietskoerier er langer over doet. Fietskoerier is een prima ding en accepteer gewoon dat het wat langer duurt.
6 sep. 2022
Prachtige en fijne zeep, mijn hele badkamer ruikt ernaar
13 sep. 2022
Fijne deo moet nog wel even wennen aan de vette vingers
1 sep. 2022
Fijne deodorant creme, prima service,
2 sep. 2022
21 aug. 2022
Mijn dochter had veel last van dikke hoofdhuid schilfers. Sinds kort blockzeep sinasappel/ gember gebruikt. En na 2 a 3 x gebruiken zag ik dat ze veel minder tot helemaal geen last meer heeft van hoofdhuidschilfers. Zowel mijn dochter en ik zijn heel blij met het resultaat. Ik zou blockzeep zeker aanraden bij anderen die last hebben van hoofdhuidschilfers. Ik werd zelf ook geattendeerd door vriendin om dit te gebruiken.
10 aug. 2022
De beschrijving zegt: blok tussen je handen warmen en dan blok over gezicht. Ik doe niet het blok over mijn gezicht maar mijn handen, want daar zit (met dit warme weer?) genoeg crème aan.
23 aug. 2022
de snelle levering. Misschien kleine stukjes voor de reuk. Ik heb bijv. rozengeur besteld en die valt een beetje tegen.
10 aug. 2022
Ik ben bang dat de blokzeep erg snel op is…
2 aug. 2022
Mooi product, snel geleverd. Wel prijzig.
9 aug. 2022
28 jul. 2022
Ruikt erg lekker alleen de deodorant is erg droog. Zelfs nu het warm is.
23 jul. 2022
Vlotte levering, producten nog niet allemaal aan begonnen
23 jun. 2022
De zeep bevalt goed, zeker in het zakje. De shampoo moet ik nog gaan gebruiken.
15 jun. 2022
2 jun. 2022
3 jan. 2022
Levering liet wat op zich wachten, maar dat is logisch rondom de feestdagen. Ik heb gezichtsproducten gekocht. De bar die als crème dient, vind ik lastig in het gebruik, het lukt me niet om hem echt zacht te krijgen zodat hij lekker uitsmeert. Van de beide reinigingsbars heb ik geen idee of ze echt goed reinigen. Ik gebruik zwarte herbruikbare wattenschijfjes, dus daar zie ik niks op. Het vóélt niet zo schoon als bij gebruik van micellair water of andere producten, maar dat kan schijn zijn.
20 apr. 2022
De deodorant creme is echt super fijn, eindelijk geen vieze luchtjes meer aan het einde van de dag! Blijvertje! De body soap is voor mijn huid wat heftig.. Krijg er erg jeukende/droge huid van (mijn man niet). Daarnaast hebben we hem nu een week in gebruik en is hij al behoorlijk klein (in hennepzakje afgelopen week, vanaf nu ligt hij op een schaaltje). Ben benieuwd hoe lang we er mee kunnen doen, anders is het prijzig!
29 dec. 2021
Snelle levering, producten ruiken heerlijk alleen de make-up reiniger ben ik nog nietvweg van, zo hard dat er nauwelijks iets op je watje komt. De gezichtsreiniger daarintegen is echt heerlijk en de shampoo ook. Ik ben fan
8 dec. 2021
Ik kwam met Blokzeep in aanraking omdat ik hoorde dat zij ook make-remover in zeepvorm hebben. Dat wilde ik wel eens proberen en inderdaad, het werkt heel erg goed!