bbqtime.nl- Logo - Beoordelingen

bbqtime.nl

250 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 mei 2021
bbqtime.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Na een aanvankelijk vervelend akkefietje met een verkeerde BBQ beschermhoes en bijhorende logistieke ergernis heb ik een hele fijne en klantgerichte reactie ontvangen via de klantenservice van BBQ Time. Er is een prima en pragmatische oplossing aangedragen en zelfs een goodie meegestuurd om het eerdere ontstane leed te verzachten. Geweldig. Ik zeg: top opgelost en top service BBQ Time. Mijn vertrouwen is niet geschaad en ik beveel jullie van harte aan bij de lezers van deze review!

11 mei 2023
Ik bestel een bbq.wordt er gebeld.komt er doos binnen . Het is een bouw parket.als ik dat had geweten . had ik hem niet gekocht.wat een werk niet normaal.

Beoordelingen voor bbqtime.nl

16 jun 2023

5 sterren!

Snelle levering: Vrijdagavond besteld, diezelfde avond nog op te halen bij magezijn! Goede service en bereikbaarheid via app Daarnaast uitgebreid aanbod en duidelijke productbeschrijving op de website.
25 jul 2023
Leuke duidelijke website. Snelle bezorging en keurig verzorgd. Top Aanrader. Als je deze saus eenmaal hebt gebruikt in Amerika ben je verkocht. Was dus erg blij dat het in Nederland ook werd verkocht
Prijs/kwaliteit is helemaal in balans. Jammer dat er geen El Fieg-hoes is voor de El Fuego Buffalo Smoker. De uiteindelijk bestelde universele zwarte hoes hangt er een beetje “zielig” bij.
9 jun 2023
Heel goed contact gehad, heel aardig personeel. Beetje jammer dat mijn bestelling toch de volgende dag is geleverd ipv op afgesproken datum, maar dat is niet erg en toch 5 sterren..
22 mei 2023
Buitengewoon goede ervaring met BBQtime. Mijn sierhaard ging binnen de garantietermijn defect. De vervanging hiervan ging zeer snel en soepel. Hartelijk dank hiervoor!
JJ
Jurgen J.
Sweikhuizen
8 jul 2023
Prima winkel met alles wat je nodig hebt voor je BBQ. We bestellen hier regelmatig, met name onze pellet korrels voor de BBQ. Snelle levering en goed verpakt.
PV
Pauline v.
Sprang - Capelle
20 okt 2023

Zeer tevreden

Problemen worden snel opgelost. Netjes verpakt geleverd. Communicatie verloopt redelijk snel, de oplossing word gelijk verwerkt. Al met al zeer tevreden!
3 okt 2023

Vriendelijke klantenservice

Ze waren een zak woodchunks vergeten mee te zenden. Zeer netjes en vriendelijk afgehandeld. Ze hebben ter compensatie een grotere zak opgestuurd.
28 jul 2023

Prachtische produkten en dienst!

Een echte klantendienst met een echte persoon in geval van vraag en vooral, een snel en efficient oplossing! Ik ben zeer blij van mijn produkt.
Pakketje was door een sorteerder retour gestuurd. Ze hebben direct een nieuwe opgestuurd en niet de retourzending afgewacht. Klasse!
11 nov 2023
Ik had gevraagd om de levering woensdag uit te voeren, omdat er geen optie voor was op de site. Hier is niet op geacteerd
SB
Sieger B.
Kortgene
21 sep 2023
Was prima verpakt, netjes op tijd geleverd en product voldoet volledig aan de verwachting en de prijs is redelijk
9 jun 2023

Absolute aanrader!

Vrijdagavond de El Fuego Ontario XXL besteld, zaterdagochtend reeds geleverd (in België). Top service en top BBQ!
One of the screws did not match,had to improvise, other than that fast shipping good quality for the value.
14 aug 2023

TOP bedrijf!!

snelle levering duidelijke website en goede klanten service!!! erg tevreden met mijn pitboss navigator
7 mei 2023
De verpakking van het haartje is perfect daar kunnen andere zaken een voorbeeld aan nemen helemaal top.
8 jul 2023
Zeer snelle levering.. Bbq ziet er degelijk uit en heeft de eerste baksessie met glans doorstaan.
15 jun 2023
Makkelijk bestellen , prima betaalmogelijkheden, duidelijke afspraken.en vooral snelle bezorging.
25 jul 2023
er was wat onduidelijkheid over de korting voor aanmelding van de nieuwsbrief wel goed opgelost
15 mei 2023
Easy to purchase and fast delivery (next day) will definitely recommend BBQTIME to others.