Teastreet- Logo - Beoordelingen

Teastreet

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden324 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 okt 2020
Teastreet voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Perfecte klantenservice! Bestelling te laat ontvangen na belofte op de website 1/2 dagen. Erkenning vanuit teastreet dat er iets mis is gegaan met de bestelling. Deze is direct door Barbara onder de loep genomen en duidelijk over gecommuniceerd. Bestelling was niet helemaal compleet. Producten achteraf nagestuurd incl. compensatie. Was een kado voor moederdag maar dit was te laat. Er kan altijd iets mis gaan met een online aankoop. Teastreet gaat hier volwassen mee om en schuift het niet (zoals vaker het geval) op de koeriersdiensten. Bedankt voor de goede service!

23 mei 2023
Ik heb iets besteld op 17 mei. Ik woon in België en het wordt nog niet afgeleverd

Beoordelingen voor Teastreet

23 mei 2023