yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden303 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

6 jan 2024
Tot heden mijn bestelling niet ontvangen. Enkel bevestig van betaling.
27 mei 2023

Ze beloven veel maar komen beloftes niet na.

Ze beloven dat als je zondag voor 13:59h bestelt , dat ze dezelfde week nog leveren... na een paar mailtje van Yarinde die veel woorden bevatten maar weinig duidelijkheid over de leverdatum kreeg ik uiteindelijk na 2 weken een eerlijke mail.."Momenteel zijn wij aan het reorganiseren en lopen tegen bepaalde groeiproblemen aan, waardoor wij niet in staat zijn gebleken, dit op de juiste manier te communiceren. Gezien de omtrek van uw bestelling en complexiteit, lukt het ons niet uw bestelling compleet te maken deze week. " ... met de optie om mijn bestelling te annuleren, dat heb ik ook meteen gedaan. Bij een lokale leverancier (Neutkens te Knegsel) alle planten binnen 1,5 verzamelt en voor vrijwel dezelfde prijs,... Voor mij geen Yarinde meer !
20 jun 2023

Leverbaar maar toch niet leverbaar?

Lang wachten, dan: alles wat leverbaar was blijkt niet leverbaar. Yarinde zelf heeft de bestelling geannuleerd!? Appart. Hoe kan ik hier nu nog bestellen? Sorry maar beter kan ik het niet maken.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review en het delen van uw ervaring met Yarinde. Wij vinden het erg jammer dat u deze vervelende ervaring heeft meegemaakt en willen hier van leren, zodat dit in de toekomst voorkomen kan worden. Gezien de tijd van het jaar, oprakende voorraad bij kwekers en oplopende temperaturen hebben wij niet kunnen leveren wat u heeft besteld en dit betreuren wij ten zeerste. Wij hopen deze vervelende ervaring in de toekomst recht te kunnen zetten en ook u een tevreden klant te kunnen maken. Nogmaals dank voor uw eerlijke mening! Groene groet, Team Yarinde.
7 jun 2023

Letterlijk ondermaats

De bestelde blauwe bes is veel kleiner als voor betaald. Dat scheelt de helft. Nu hebben ze 3 blauwe bessen geleverd ipv 1 . Ik denk als compensatie maar ik heb daar geen plaats voor. De meebestelde zak Vivimus 60ltr is niet geleverd. Eerder bleek al dat van de 2 soorten kruisbessen die ik had besteld er 1 niet voorradig was. In overleg heb ik ingestemd met 2 dezelfde soorten. Niet blij.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Net als alle planten bij Yarinde, groeien en leren wij. Wij hopen u toch nog eens te kunnen helpen met daarbij een juiste levering, om van deze 1 ster meer te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.
9 aug 2023
Mijn bestelling is er nog niet. Hen wel bericht gehad maar bleek dat ik moest afhalen terwijl het bezorgd moet worden. Dit heb ik ook geschreven. Niets meer gehoord. Heel slecht
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Wij zijn een webshop waarbij mensen zelf kunnen kiezen voor afhalen of laten bezorgen. Dit is een keuze waar wij geen invloed op hebben. De klant in kwestie heeft zelf afhalen aangeklikt en dus geen bezorgkosten betaald. Als klanten bij Yarinde bezorging "eisen" dient hier uiteraard voor betaald te moeten worden in een wereld waarbij transportkosten torenhoog zijn. Daarnaast is een 1-ster review achtergelaten, omdat de bestelling niet is bezorgd. voor een bestelling van net boven de €50,-, snappen wij dat de bezorgkosten hoog liggen gezien bezorgkosten hier €29,95 voor zullen zijn. Fouten worden er zeker vanuit onze kant gemaakt en wij zullen te allen tijde de juiste service bieden om dit op te lossen, maar om een bedrijf op deze manier neer te halen maakt ons erg verdrietig. Wij hebben een betaalverzoek verstuurd voor transportkosten en hebben zelfs nog planten toegestuurd. Hierna niets meer gehoord. Bovenstaande is een voorbeeld dat niet elke review even terecht is en hopen dat de lezers hier doorheen kunnen kijken. Wij staan voor transparantie en eerlijkheid, maar hopen dat dit ook wederzijds is. Ondanks bovenstaande, wensen wij u ontzettend veel tuinplezier en hopen dat u hier nog jaren van kan genieten. Team Yarinde.
6 jun 2023
Lever afspraken worden niet nagekomen.. geen info tussentijds.. levering 4 dagen later..
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review! Jammer te lezen dat de levering in de soep is gelopen. Na het verzenden zijn wij helaas nog afhankelijk van de transporteur. Dat dit meerdere malen is vertraagd wegens onverklaarbare redenen, is ontzettend zuur en vervelend. Na verzending hebben wij geen invloed meer op een eventuele vertraging. Graag willen wij van deze 1 ster beoordeling, meer maken en hopen u in de toekomst toch nog eens te zien langskomen. Groene groet, Team Yarinde.