yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

PM
Peter M.
Gouda, Niederlande
De bestelde A kwaliteit werd niet geleverd. Viburnum tinus in belabberde staat ontvangen. Ook de pieris was geen 40-50cm. Ook geen telefoontje van chauffeur vooraf aan levering. Veel beloftes op de gelikte website die niet waar worden gemaakt. Het klopt dat ik financieel gecompenseerd ben, maar ik had A kwaliteit planten verwacht zoals beloofd en ook de juiste formaat planten zoals besteld.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben uw klacht in de e-mail ontvangen en dit heel netjes met u opgelost. U heeft een korting ontvangen en bent gecompenseerd voor het hoogte verschil ( Hier ging u helemaal akkoord mee ). Het was een grote bestelling waarbij alleen de Viburnum achteraf niet de aller mooiste bleek. Op basis van de review hebben wij telefonisch contact met u opgenomen waar u aangaf dat het probleem netjes was opgelost. Jammer om te lezen dat het nu lijkt alsof het niet opgelost is. Ondanks dat, wensen wij u heel veel tuin plezier met alle andere geleverde planten die wel voldoen aan de A-kwaliteit. Groene groet, Team Yarinde
25 mei 2023

Niet volgens afspraak

25 jul 2023
Veel te hoge prijs voor de geleverde kwaliteit vd sering op stam. Overige Planten erg droog. Armetierig ‘gebroken hartje’ die ondanks 2w intensieve verzorging de geest gaf. Pot sering tijdens transport kapot gegaan. Bij ophalen een ander besteld. Gelukkig is de uiteindelijk geleverde sering wel aangeslagen. Service en vriendelijkheid ok, maar kwaliteir geleverde producten kan beter..
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback! Het gebroken hartje zal na de bloeiperiode afsterven van boven en zo haar energie in het wortelstelsel stopt, om zo het volgende voorjaar weer op te komen. Wat betreft de overige producten is dit uiteraard niet de bedoeling geweest. Weersomstandigheden kunnen hier echter invloed op hebben. Blij om te lezen dat de tweede levering in orde is geweest, zodat u nog jaren mag genieten van uw boompje op stam. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
2 sep 2023

Geen communicatie

Een deel van de bestelling is zonder enige communicatie niet geleverd. Ook op mijn vragen daarover is niet gereageerd. De items staan nog wel op voorraad op de website. Ons beplantingsplan valt hierdoor nogal in het water.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Mede dankzij eerlijke en oprechte feedback, kunnen wij groeien als bedrijf. Ontzettend vervelend te lezen dat u een mindere ervaring heeft gehad met Yarinde. Dit is zeker niet waar wij op gebied van producten en service naar streven. Wij zullen contact met u opnemen via de email en u persoonlijk een aantal oplossingen bieden, om wellicht van een twee sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Groene groet, Team Yarinde.
8 jul 2023
Betere afspraken maken met de transporteur Zodat de planten wat beter worden afgeleverd. En reageren als iemand een mail stuurd, de eerste mail werd er direct gereageerd , vervolgens hoorde we niets meer.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Ook mindere reviews waarderen wij enorm, zodat wij hieruit kunnen groeien en bloeien in de toekomst. Vervelend dat uw bericht niet is beantwoord, wij proberen iedere mail binnen 48 uur te beantwoorden. Leuk dat u een aantal foto's met ons heeft gedeeld. De afgelopen maanden is het dusdanig droog geweest, dat zelfs kwekers niet altijd de juiste kwaliteit kunnen waarborgen. In tijden van extreme droogte, kan het voorkomen dat planten hier onder lijden, wat resulteert in dor of bruin blad. Dit gebeurt ook in tuinen. Gezien de kracht van een plant in de wortel zit, zal een plant met de juiste weersomstandigheden weer prachtig bijtrekken! Wij wensen u namens team Yarinde ontzettend veel tuinplezier en hopen u nog eens terug te zien om onze eerste levering op elk gebied te verbeteren. Groene groet, Team Yarinde

Levering was snel, niet compleet.

Levering was snel. Maar niet compleet. En geen reactie op m’n mail. Heb nu voor iets betaald wat niet is geleverd. Boom valt ook al uit, dus kwaliteit valt ook tegen.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! In drukke tijden kan het soms wat langer duren voordat de mail beantwoord wordt, wanneer er haast achter zit kunt u ons altijd telefonisch bereiken om het probleem sneller op te lossen. Groene groet, Team Yarinde Groene groet, Team Yarinde
27 jun 2023
Helaas kon bestelde product niet geleverd worden; wel een veel kleinere hazelaar. Wel op tijd bezorgd en teveel betaalde teruggekregen.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Jammer om te lezen dat u niet het gewenste product heeft kunnen ontvangen. Daarentegen fijn dat u op de juiste manier geholpen bent. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van het geleverde product! Groene groet, Team Yarinde.
29 mei 2023

Niet geleverd

Meer dan een week na mijn bestelling kreeg ik bericht dat het niet (meer?) leverbaar was. Dus na lang wachten niets ontvangen.
28 mei 2023
Uitgedroogde en al geel worden planten en veel onleesbare kaartjes
28 mei 2023

Ik geef toe was gewaarschuwd dat ze het misschien niet op voorraad zouden hebben maar ik vind het te lang duren jammer

Ik had het beter bij de plaatselijke tuinder kunnen kopen was het al klaar geweest
15 nov 2023

Late levering

Zondagmiddag besteld, méér dan een week later in huis.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u lang op de bestelling heeft gewacht. Soms kan het voorkomen door meerdere factoren dat een bestelling vertraging oploopt. Wij proberen dit dan altijd zo goed duidelijk mogelijk communiceren zodat er geen onzekerheid ontstaat, als dit niet het geval was dan spijt ons dat zeer. Hopelijk kunt u inmiddels genieten van de bestelling, ondanks dat deze te laat geleverd was.