yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

MS
Mark S.
Arnhem

Nette prijzen, goed verpakt

Nette prijzen. Tussen de tijd van bestellen en leveren zat in ons geval best wat tijd tussen. (Meer dan een anderhalve week). Maar dat heeft te maken met hoe Yarinde werkt en staat ook op de website vermeldt. Dus op tijd plannen dan is het geen probleempje.
26 dec 2023

Fijne service

Prima service
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat de service goed bevallen is. Groene groet, Team Yarinde
30 apr 2023

Mooi schaduw borderpakket!

Ben blij met Yarinde maar valt er nog veel te verbeteren.

Ben blij dat er nu ook aan particulieren wordt verzonden en de prijs ook in orde is.. Jammer vind ik: 1. Dat particulieren geen account krijgen. 2. Er maar een keer per week (op vrijdag) de bestelling wordt verzonden. 3. Dat er te veel verpakking materiaal wordt verspeeld door het kiezen van een veel te grote kartonnen doos. 4. Dat de kalk die ik besteld heb als een grote klomp aan is gekomen omdat deze zeik nat was.
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor uw feedback, wij waarderen alle feedback enorm. Om te reageren op uw feedback: 1. Particulieren kunnen inderdaad gewoon bij ons bestellen en in de toekomst zullen ook particulieren bij ons een account kunnen aanmaken. 2. Tegenwoordig leveren wij op elke dag van de week ( behalve op zondag) 3. Teveel verpakking wordt inderdaad in 2024 aangepakt, voor onze producten worden nu speciaal dozen op maat gemaakt om verspilling tegen te gaan. 4. Dat u een product niet zo mooi binnen heeft gekregen is natuurlijk heel vervelend, mocht dit nog niet opgelost zijn dan mag u altijd mailen naar hallo@yarinde.nl
AH
Aly H.
Stieltjeskanaal
6 jun 2023
Mooie site, duidelijke foto's en prima service en uitleg over de planten.
27 sep 2023
Artikelen anders dan planten geven problemen m.b.t. de levering en de communicatie omtrent de levering. Klanten service was erg vriendelijke en gaf aan dat er aan gewerkt werd om dit in de toekomst beter te kunnen doen.
21 aug 2023
Uitstekende website. Moet ontzettend veel tijd en moeite gekost hebben om de data te verzamelen, website te ontwerpen en te bouwen. Goede reactie op vragen. Duidelijke communicatie tijdens het bestel proces.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van een 4-sterren review! Naast alle positieve feedback, wat ontzettend fijn is te lezen, zouden wij graag willen weten waar wij op het gebied van levering en producten kunnen verbeteren. Om zo in de toekomst van uw 4-sterren, een 5-sterren review te kunnen maken. Wij hopen u in de toekomst weer eens langs te zien komen! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
PD
P. d.
Dronten
6 okt 2023
Zeer tevreden met het bestelde product. Wel een opmerking over de levertijd: Voor zondag 23.59 besteld = dezelfde week in huis klopt niet. Kan gebeuren, maar mis hierover een tijdige terugkoppeling.
Goede website veel keus en goede informatie over de planten, het aanplanten en snoeien. Ook prettige betrokken medewerkers bij telefonisch contact!
De aflevering ging zeer soepeltjes. Wat mij echter verbaasd heeft, is dat ik van te voren niet wist wanneer er überhaupt geleverd zou worden.
12 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback en vier sterren! Fijn dat de levering soepel is verlopen en u uw tuinplanten in ontvangst hebt mogen nemen. Normaliter versturen wij iedereen een email met een bevestiging dat de bestelling compleet is en zal worden verzonden. Het kan voorkomen dat de emails in de SPAM terechtkomen. Wij zullen uw review meenemen als verbeterpunten voor de toekomst! Groene groet, Team Yarinde.
24 apr 2023
Het duurde wat lang, maar kwam uiteindelijk allemaal goed. Verder prima geregeld. Gemis dat je niet ter plekke kunt kijken en kopen 😢
YV
Yvonne v.
Elspeet
19 jul 2023
Goede planten maar kreeg geen factuur. Voor bijzonderheden voor planten moest ik op internet zoeken (hoogte, zon of niet)
25 jul 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en vier sterren. Blij om te horen dat de planten goed zijn. Wist u dat u een factuur via de email eenvoudig kunt opvragen? U heeft een bestelling afgehaald op locatie. Wanneer u ons vraagt om een factuur, zullen wij dit uiteraard voor u verzorgen. Ook kan dit zeer gemakkelijk via een email worden opgevraagd. Wij zullen proberen elke email te behandelen binnen 48 uur. Bijzonderheden van alle planten bij aanschaf van Yarinde, kunt u op onze eigen, informatieve website vinden, waar planten ook besteld kunnen worden. Dit doen de meeste klanten al vooraf bij het uitzoeken van tuinplanten geschikt voor ieders tuin, zodat men weet welke plant waar te planten. Daarnaast labelen wij onze planten, zodat u weet welke plant wat is. Vervolgens kunt u zelf informatie hierover vinden op onze website. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens voorzien van tuinplanten. Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
Duurde een beetje lang voor duidelijk was wanneer de zending kwam . Kwam uiteindelijk goed hoor .
12 nov 2023
Ze konden niet leveren maar het geld kwam snel weer terug
Antwoord van yarinde.nl
Hallo. Heel vervelend om te lezen wij niet naar wens hebben kunnen leveren, daarbij wel bedankt dat wij dan alsnog 4 sterren mogen ontvangen.
14 sep 2023
Nice product. First choice out of stock, but suggested alternative arrived in good condition.
2 aug 2023
Keurige levering! Jammer dat er geen aanplantinstructie bij levering was bijgesloten.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw 4-sterren review! Normaliter zullen wij altijd aanplant-instructies een een snoei-kalender bijleveren. Dit zal achter uw pakbon verstopt zitten. Waar gewerkt wordt vallen spaanders en wellicht dat dit vergeten is. U kunt immers een digitale kopie hiervan ontvangen. U dient enkel te vragen en wij draaien! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
16 jun 2023
Aangeschafte aalbessenheg was zeeg goed verpakt en op tijd geleverd
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor de 4 sterren review! Graag horen wij hoe wij van uw 4 sterren, een 5 sterren kunnen maken. Wellicht dat wij met het verbeteren van onze service in de toekomst meer vruchten kunnen plukken, zoals u hopelijk van uw aalbessen. Groene groet, Team Yarinde
5 jun 2023
de bestelling kwam een week later dan verwacht. mooie wilgentenen
18 okt 2023
prima