yarinde.nl- Logo - Beoordelingen

yarinde.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden298 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2020
yarinde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Alle planten keurig netjes in dozen verpakt en goed aangekomen. Snelle levering. De opbindsets bij de klimplanten ontbraken dus maar zelf oogjes in de schutting gedraaid en touwtjes eraan gemaakt. Alle planten zijn goed aangeslagen inmiddels. Goede kwaliteit.

25 mei 2023
Ik bestelde voor levering in de Hemelvaart week. Op dinsdag belde ik, en kreeg te horen dat mijn bestelling uit 2 doosjes bestond en op zaterdag bezorgd zou worden, door een bezorger die zij gebruiken voor kleine orders die niet op een pakket geleverd worden. Zaterdag kwam er niets. Maandag was ik niet thuis en werd gebeld door de bezorger die voor de deur stond. De plantjes zaten al vanaf vrijdag in de doos… ik moest een buur inschakelen omdat hij een handtekening nodig had. Toen ik thuiskwam bleek de order in 1 doos op een pakket geleverd te zijn. En moest ik meteen aan de slag met de -overigens minuscuul kleine- plantjes, wat me erg slecht uitkwam. Op de website ziet alles er geweldig uit en is het verhaal prachtig. Maar de praktijk valt tegen…

Beoordelingen voor yarinde.nl

Heel blij met de geleverde planten! In het hedendaagse leven wordt vaak alleen het negatieve benoemd en kan men enorm klagen. Hierbij wil ik graag laten weten enorm blij te zijn met de geleverde producten. Ondanks de levering 5-8 werkdagen betreft zal ik nog jaren plezier hebben van mijn nieuwe aangelegde tuintje! De wereld is immers ook niet in 1 dag geschapen. Hartelijk dank Yarinde en wellicht tot snel!
Duidelijke uitleg op de website, communicatie en levering ging goed en snel
Hele mooie planten besteld. Goed verpakt en verzonden. Super blij mee
De website is gebruiksvriendelijk en planten van goede kwaliteit!
Goede kwaliteit planten snel geleverd
Assen
Prettige service en mooi aanbod
Fijne service en mooie planten
Alles perfect
Assen
Duidelijk website en mooie boom
Antwoord van yarinde.nl
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Fijn om te lezen dat u een mooie boom heeft ontvangen!
Hallo, Bedankt voor de 5 sterren! Groene groet, Team Yarinde
26 jul 2023

Beetje geduld nodig maar dan krijg je ook wat!

De planten die ik kreeg moesten nog wel even groeien. Nu een paar maand later staan ze er prachtig bij, voor volgend seizoen bestel ik hier weer wat nieuws, zo makkelijk. Ook moestuinplanten verkopen ze, toch wel lekker om fruit vers uit de tuin te plukken, ik ben er helemaal fan van nu. Toen ik een vraag had belde ik naar Yarinde toe en toen kreeg ik ene Stijn aan de lijn. Hij heeft me keurig geholpen en nog een paar goede aanraders gegeven voor de tuin.
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achter laten van uw feedback en 5-sterren review! Fijn om te lezen dat u onze producten heeft genoten! Voor mensen mét en zonder groene vingers! Wij hopen dat u, net als uw geleverde fruitstruiken, nog jaren vruchten kunt plukken van uw samenwerking met Yarinde! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
27 aug 2023

Mooie gezonde plant geleverd

Sowieso was dit het enige bedrijf die mij kon leveren wat ik zocht (een goed volgroeide plant met een lengte meer dan 2 meter) daarbij was de prijs goedkoper dan anderen die plantjes van 0,70 cm wilden verkopen. Alles netjes vlot afgehandeld en ik had er voor gekozen om de plant in Uddel af te halen waar ik direct werd geholpen en nog een leuk gesprek hebt gevoerd met Thijs. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen want de geleverde plant was goed door wortelt en gezond, netjes en degelijk verpakt met goede en duidelijke poot instructies op de website.
6 sep 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw 5-sterren review! Wij zijn zeer blij te lezen dat u van onze producten en service heeft genoten. Daarnaast willen wij u persoonlijk bedanken voor het achterlaten van uw feedback op onze social media foto's. Als wij in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen, horen wij dit graag! Groene groet, Team Yarinde.
DS
Diny S.
Harderwijk
25 jul 2023

Prima, alles naar tevredenheid

Dit is al de 4e keer dat ik besteld heb. Naar onze wensen werd weer goed geluisterd. De levertijd was wat later, maar werd goed gecommuniceerd, dus niet erg. Boom en heesters, gezien de warmte, van goede kwaliteit. Een aantal plantjes en grassen was na de bloei flink teruggesnoeid. Dat lijkt dan nu niet veel, maar zo gaat dat met vaste plantjes: ik ga er vanuit dat deze tzt weer op zullen komen. Tevreden dus!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van de 5-sterren review en de feedback! Dank voor het hebben van uw geduld en wij hopen dat u nog jaren mag genieten van alle tuinplanten. Voor verdere vragen of hulp weet u ons te vinden! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
MR
Marina R.
Amersfoort
9 jun 2023

Erg veel keuze in planten van goede kwaliteit

Erg veel keuze in planten. Duidelijke informatie per plant. Ruime keuze uit borderpakketten. Vriendelijke communicatie met medewerker. Geeft goed advies. Snelle levering door vriendelijke chauffeur. Je ziet aan de kwaliteit van de plantjes dat deze goed worden verzorgd. Yarinde is een aanrader voor het aanschaffen van tuinplanten via internet.
21 jun 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze fantastische review! Blij om te lezen dat u genoten heeft van plan tot plant. Namens team Yarinde wensen wij u ontzettend veel tuinplezier en zien u graag nog eens terugkomen! Groene groet, Team Yarinde.
27 mei 2023

Perfect

Ontzettend mooie plantjes, keurig snel geleverd en zeer goed verpakt!
Yarinde heeft een mooie overzichtelijke site met pakketten met planten die goed met elkaar samen gaan. Dat is perfect voor mij als tuinier met weinig ervaring. De levering was netjes en de planten zagen er goed uit. Ik kan niet wachten op het voorjaar.
21 okt 2023

Aanrader

Bezorging verliep prima. Planten zaten heel goed verpakt en zien er goed uit. Over de bloei kan ik nu nog niets zeggen maar ik ga er van uit dat il volgend jaar kan genieten van een mooie border. Ik raad jullie van harte aan.
Hallo, Bedankt voor de 5-sterren review! Groene groet, Team Yarinde
26 jul 2023
Advies is heel gericht en professioneel. Medewerkers zijn vriendelijk, professioneel en altijd bereid om mee te denken. Resultaat is geweldig!! Absoluut een aanrader!
15 aug 2023
Hallo, Hartelijk dank voor het achterlaten van uw fantastische review! Blij om te lezen dat u onze service heeft genoten. Wij hopen u snel nog eens te mogen voorzien van groen in uw tuin! Fijne dag en groene groet, Team Yarinde.
JW
Jan W.
Wageningen

Uitstekend!

Goede en duidelijke website. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Bij het ophalen wordt je vriendelijk en behulpzaam ontvangen.