Solza.nl- Logo - Beoordelingen

Solza.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
Solza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fantastische service! Bestelling online geplaatst en binnen enkele minuten kreeg ik een telefoontje van een medewerker wanneer het schikte om de bestelling te komen leveren. Dat werd dus de volgende dag al. En de chauffeur belde keurig een uur voor de levering. Dit noem ik nog eens een goede service. Zeer tevreden over Solza!

Jammer genoeg werd tot onze verrassing alleen tot voor de deur geleverd en niet tot over de eerste drempel. Dit was niet terug te lezen in de offerte of opdracht. Bij levering even gebeld met Solza. Staat op de site was de reactie. Dat is inderdaad het geval, dom, zelf niet naar gezocht. Al met al toch een beetje nare bijsmaak. Verder altijd netjes te woord gestaan door diverse medewerkers.

Beoordelingen voor Solza.nl

Heel mooi gelegde pvc walvisgraatvloer. Het contact verliep steeds heel soepel ondanks legdatum wijzigingen van mijn kant stelden jullie je zeer flexibel op! Ook met het nog afkitten van de bovenranden van de plinten op dezelfde legdag, ondanks dat dit niet van te voren was afgesproken was ik heel blij. Top gedaan!
Zeer goed telefonisch geholpen met het geven van advies welke ondervloer het beste schikt. Erg behulpzaam personeel.
20 mrt 2024

Top ervaring!

Goed geholpen door de klantenservice, ik had een aantal vragen en ik werd vriendelijk geholpen! Een echte aanrader.
Snelle (re)actie, nadat ik mailde dat ik mijn huisnummer niet ingevuld had na een online bestelling.

Lassen Sie Ihren Boden ganz einfach liefern...

Ich habe problemlos ein Muster bestellt und mir dann meinen neuen Boden liefern lassen.
Persoonlijke service, meedenken met de klant en flexibel in het bieden van oplossingen.
20 mrt 2024
Prima geholpen door Solza
CK
Cora K.
Stadskanaal
Fijne snelle mailreactie
Goede servicek
Uitstekend geholpen. De klantenservice, communicatie, prijzen, vriendelijkheid, deskundigheid is allemaal een dikke 10.
Top service, duidelijke communicatie over de levering
Snel
10 feb 2024
Heel goed geholpen door Jorik. Een hele scherpe prijs ook. We moeten nog een paar maanden wachten op het resultaat maar tot nu toe was alles perfect
Alles was goed
17 feb 2024

Snelle en goede service van Solza

Nadat we de bestelling online hadden geplaatst, kregen we dezelfde avond de vraag wanneer we deze geleverd wilden hebben. Helaas bleek de vloer niet (meer) voldoende leverbaar door de leverancier, waarna we een andere vloer hebben uitgezocht. Ook dit proces ging bijzonder snel en na enkele dagen (op aangereikte beschikbare dag) de vloer geleverd. Blij met deze snelle en goede service van Solza.
SD
Sonja d.
Rotterdam
25 dec 2023
Het bestellen ging erg gemakkelijk. Zo rekent de website uit hoeveel verpakkingen je nodig hebt adhv je m2 wat je invoert. Ook was er een mooie eindejaarsactie op onze gekozen vloer waardoor we extra korting kregen. De vloer gaan we pas komend jaar leggen in onze woning, maar we zijn nu in elk geval al compleet met vloer, ondervloer en plinten. Super!
Antwoord van Solza.nl
6 jan 2024
Bedankt voor de positieve feedback!

Goede communciatie!

Zeer vriendelijk aan de telefoon, heldere communicatie, snel terug gebeld met het antwoord op mijn vraag en een snelle levering van de Floer + toebehoren. Wij zijn zeer tevreden met het team en de werkwijze van Solza!